Wiosenko super, że jesteś :)

 Witajcie Kochani Blogerzy, Blogerki i Czytelnicy 


Dziękuję Wam za wizytę i przemiłe komentarze pod ostatnim postem. Cieszę się, że tu ze mną Jesteście. Witam też nowych Czytelników. Dziękuję za motywacje do działania. 


Serdeczne pozdrowionka z Krakowa 


Poniżej : Uwielbiam to ujęcie Jaworek z góry otoczonych zewsząd zielenią 





fot. Katarzyna Dudziak 

Jaworki koło Szczawnicy, dawna Ruś Szlachtowska 



Dziś będzie zdjęciowo ( fotki pełne ciepła oraz zieleni)  i obrazkowo w klimacie wiosennym.  Nawet nie macie pojęcia jak się cieszę, że w końcu mamy tę upragnioną wiosnę. Już mnie mocno męczyła ta paskudna ponura zima, mam nadzieję, że nie wróci do grudnia. Co prawda prognozy straszą,  że to tamto, ale... Różnie to bywa z tymi prognozami. Większość się nie sprawdza na szczęście. W zeszłą sobotę poszliśmy do naszego ogrodu botanicznego sprawdzić co słychać i moje oczy zachwyciły się kilkoma pięknymi okazami. Dawno już nie byłam w naszym ogrodzie botanicznym,  miło zatem było pospacerować alejkami między drzewami i odwiedzić starą palmiarnię - ta nowa Wiktoria nadal jest zamknięta. Byliśmy też w szklarni z roślinami tropikalnymi, podziwialiśmy między innymi storczyki i orchidee, niestety długo w środku nie posiedziałam, nie wytrzymałam panującej tam temperatury - chyba gdzieś koło 50 stopni celsjusza. A w Japonii już kwitną wiśnie :) Podpatrzyłam na jednym blogu o Japonii. U nas też niedługo zakwitną nasze wiśnie i jabłonki. Na osiedlu mamy kilka magnolii, które bardzo lubię. Inne kwiaty też powoli się pokazują, a krzaczki puszczają pąki. Ja się stopniowo biorę za wiosenne porządki, ale bóle w krzyżu trochę mi to utrudniają nie ukrywam. O tej prawej nodze, co kiedyś złamałam to nawet nie wspominam. Dziś miałam myć okna w dużym pokoju, jednak pogoda nie za bardzo, a ja nie chce się przeziębić przed świętami, więc mycie okien poczeka, choć denerwuje mnie, że są takie brudne. Przy sprzątaniu słucham Vivaldiego i Mozarta, najbardziej lubię kompozycję na smyczki, nie dość, że uspokajają to jeszcze sprawiają, że czuje się błogo. Fanką muzyki klasycznej jestem odkąd skończyłam dwanaście lat. Poza Mozartem i Vivaldim bardzo lubię Verdiego, Ravela, Bacha, Czajkowskiego  i Beethovena.  Czasem trzeba posłuchać również takiej wyciszającej muzyki. Z kompozycji Mozarta najulubieńszymi są Mała nocna muzyka i Lacrimosa z Requiem. Nie wiem czy wspominałam, ale byłam kiedyś w Teatrze Słowackiego na operze Nabucco Verdiego (przy okazji Krakowskiego Festiwalu Opery) i wyszłam z niej totalnie zauroczona i jeszcze długo to potem przeżywałam i odtwarzałam. To było naprawdę cudowne doświadczenie. Potem jeszcze byłam ze swoją młodszą siostrą w pałacu Krzysztofory na koncercie kwartetu smyczkowego z Filharmonii. Przepięknie zagrali Mozarta. Szkoda tylko, że było tak krótko. Muszę się kiedyś wybrać do Filharmonii,  bo dawno nie byłam - poprzednio chyba jak chodziłam do siódmej klasy. Raz byłam u Dominikanów na koncercie przed Wielkanocą, grali Bacha o ile dobrze pamiętam. Taka muzyka potrafi wprowadzić człowieka w stan błogości i spokoju, więc często sobie ją zapuszczam do snu albo po południu kiedy jestem zmęczona staniem przy garach. Poza klasyką lubię też inną muzykę wyciszającą lub filmową, np. Vangelisa albo Adriana von Zieglera i tym podobne. Bardzo polecam. A teraz kończę gadulić i wrzucę Wam trochę zdjątek i ulubionych kawałków do posłuchania :) 

Zapraszam :) 




fot. Katarzyna Dudziak 

Gorce, szlak na Turbacz 
W Gorcach zakochałam się na śmierć w 2008 roku :) 


fot. Katarzyna Dudziak 

Gorce, czarny szlak z Klikuszowej 

poniżej : po drodze złapał mnie deszcz 

Kocham deszcz w górach 



fot. Katarzyna Dudziak 

Łapsowa Polana Niżna 
Rok temu byłam w tym miejscu po raz pierwszy, usłyszałam o nim od znajomego i postanowiłam zajść do Koliby na Łapsowej Polanie 



fot. Katarzyna Dudziak


fot. Katarzyna Dudziak 

Gorce, góra Wdżar 

Poniżej : W jednym z krakowskich parków 

Park Willa Weneda na Prokocimiu 

A te białe kwiatuszki to zdaję się rumianek, prawda? 


fot. Katarzyna Dudziak 


fot. Katarzyna Dudziak 

Gorce : wierzbówka kwitnąca pod Lubaniem 

Pełno jej tam w górach, jest piękną dekoracją krajobrazów. 


fot. Katarzyna Dudziak 


fot. Katarzyna Dudziak 

widoki z góry Wdżar 
Jezioro Czorsztyńskie chowa się za uroczymi zielonymi pagórkami. 






fot. Katarzyna Dudziak 


fot. Katarzyna Dudziak 

Poniżej : Beskid Wyspowy, szlak na Ćwilin 


fot. Katarzyna Dudziak 

Poniżej : Mini skansen w Dobczycach 

Skansenik całkiem malutki, lecz ciekawy i nawet klimatyczny, jest co oglądać 


fot. Katarzyna Dudziak 


fot. Katarzyna Dudziak 

Jezioro Dobczyckie 



fot. Katarzyna Dudziak 


fot. Katarzyna Dudziak 



fot. Katarzyna Dudziak 

Poniżej : zamek w Dobczycach 


fot. Katarzyna Dudziak 

Karczma w Pszczynie 


fot. Katarzyna Dudziak 


fot. Katarzyna Dudziak 

Poniżej : Park w Pszczynie 



fot. Katarzyna Dudziak 


fot. Katarzyna Dudziak 


fot. Katarzyna Dudziak 


fot. Katarzyna Dudziak 


fot. Katarzyna Dudziak 


fot. Katarzyna Dudziak 


fot. Katarzyna Dudziak 

Poniżej : pierwsze krokusiki w naszym ogrodzie botanicznym 

Może kiedyś zobaczę takie krokusy w Gorcach na żywo. Jeszcze nie byłam wiosną w tych górach. 


fot. Katarzyna Dudziak 


fot. Katarzyna Dudziak 


fot. Katarzyna Dudziak 


fot. Katarzyna Dudziak 


fot. Katarzyna Dudziak 

Poniżej : gęsi chińskie odpoczywające nad stawem 


fot. Katarzyna Dudziak 

Takie zamglone widoczki po ulewie też mają urok 



fot. Katarzyna Dudziak 


fot. Katarzyna Dudziak 



fot. Katarzyna Dudziak 



fot. Katarzyna Dudziak 


fot. Katarzyna Dudziak 

W dole moje ulubione Krościenko nad Dunajcem 


fot. Katarzyna Dudziak 


fot. Katarzyna Dudziak 

Poniżej : I znów ta dzika okazała chińska gęś w przybliżeniu 



fot. Katarzyna Dudziak 

Poniżej : wycieczka na Ćwilin w Beskidzie Wyspowym 

Szlak żółty z Mszany Dolnej przepiękny i bardzo widokowy, z uroczych polan można podziwiać dookoła Beskid Wyspowy oraz Gorce 
Ćwilin jest jednym ze szczytów do odznaki Diadem Gór Polski 



fot. Katarzyna Dudziak 

poniżej : u stóp Lubonia Wielkiego, Beskid Wyspowy, zejście zielonym szlakiem do Rabki Śmietanowe. 



fot. Katarzyna Dudziak 



fot. Katarzyna Dudziak 

Bacówka na polanie Bukowinki nad Jaworkami, Małe Pieniny 

Pyszny bundz u bacy Wojtka :) 




Poniżej : Na Spiszu, szlak czerwony z Niedzicy do Dursztyna 

W dali zjawiskowe Trzy Korony 


fot. Katarzyna Dudziak 

Piękne widoki z Żaru - najwyższy punkt polskiego Spiszu, 883 m -  na część Spiszu oraz Gorce po drugiej stronie Jeziora Czorsztyńskiego 

Cudne i malownicze miejsce nie do zapomnienia, często o nich piszę w moich tekstach. 

Planujemy wrócić na Spisz w te wakacje i znów połazić. 



fot. Dariusz Dudziak 



fot. Dariusz Dudziak 


fot. Dariusz Dudziak 

Poniżej : nawet ruiny zamku w Czorsztynie widać. 


fot. Katarzyna Dudziak 

O wycieczce na Żar pisałam tutaj : https://kasinyswiat.blogspot.com/2016/04/przecieranie-szlaku-na-zar.html Ciekawych zapraszam do przeczytania relacji i dziękuję za uwagę 


Tak jak obiecałam na zdjęciach dużo słońca i zieleni :) 

Troszkę muzyki do posłuchania w trakcie oglądania zdjęć 

Utwory o wiośnie i nie tylko :) 











To by było na tyle 

Do zobaczenia i dziękuję że byliście :) 

























Komentarze

  1. Jej, jakie piękne zdjęcia. Jak zielono!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Wiolu, miło mi że wpadłaś i Ci się podoba :)

      Ściskam najmocniej

      Kasinyswiat

      Usuń
  2. Wiosennie i tak sielsko się zrobiło. ;) Pogoda jak to pogoda, swoje humory ma. Ale już po zimie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję L :) musimy wierzyć, że będzie coraz cieplej i ładnie. Do ogrodników może być różnie. Tak mój dziadek mówił :) Ściskam mocno

      Kasinyswiat

      Kasinyswiat

      Usuń
  3. Kasiu, tak pięknie, słonecznie i zielono u Ciebie! Cudne nasze rodzime krajobrazy! Nawet jeśli za oknem wciąż jeszcze pogodowe zawirowania, to nic już nie zmieni faktu, że wiosna zawitała w przyrodzie i w naszych sercach!
    Pozdrawiam Cię najcieplej - Anita ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak tak Anitko. U Ciebie też pięknie. Nasze rodzime krajobrazy zawsze najbliższe sercu. Przytulasy Kochana dziękuję za obecność. Kasinyswiat

      Usuń
  4. Przepiękne zdjęcia Kasiu i cudne widoki. Zazieleniłaś mi wieczór i bardzo Ci za to dziękuję. Za muzykę również, choć jak dla mnie, to tylko ta klasyczna najmilsza dla ucha. Pozdrawiam Cię cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Iwonko że jest idealnie w twoim klimaciku. Dziękuję i ściskam mocno. Buziaki

      Kasia

      Usuń
  5. Kasiu, dziękuje Ci za przedsmak górskich wędrówek, zrobiłaś mi wielka radochę tymi zdjęciami, bo to już myślimy powoli o wakacjach!
    Uściski dla waszej gromadki i pięknej wiosny życzę:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię dawać radochę Jotko :) Ja już duchem jestem na wakacjach Kochana. Ściskam najmocniej

      Kasinyswiat

      Usuń
  6. Kasiu, wreszcie dotarłem na Twego nowego bloga. Z Historycznika, mam miejscami problemy z bloggerem, itd. Pozdrawiam serdecznie, ostatni raz z kolei w Teatrze Słowackiego byłem chyba w 2002 roku, przechodziłem zaś koło niego ostatni raz w 2017 roku :-) .

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam znów problem z bloggerem - ostatni raz w Teatrze Słowackiego byłem w 2004 roku jednak - na "Chorym z urojenia" . Genialnie było. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teatr Słowackiego to niezwykle miejsce. Byłam tam kilka razy. Sale są przepiękne :) Obczaje tego chorego z urojenia:) Dziękuję za komentarze

      Kasinyswiat

      Usuń
  8. Ps. Zaś w Pszczynie byłem w 1997 roku - na wycieczce szkolnej. No i pogoda nieco szaleje znów na południu Polski : / . Serdeczne pozdrowienia :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jardianie dziękuję za odwiedziny i komentarz. Do Pszyny znów wrócę latem. Pogoda świruje. Pozdrawiam serdecznie Kasinyswiat

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia! Miło jest obserwować jak przyroda budzi się do życia :)
    Nie znałam wcześniej tych piosenek, ale podobają mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kingayo :) Super że Ci się spodobały. Przytulaski. Do zobaczenia na blogu.

      Kasinyswiat

      Usuń
  10. Niestety prognoza jednak się sprawdziła, przynajmniej u mnie i z pięknej wiosny zrobiła się znów ponura zima. Też chciałam okna w końcu pomyć, ale niestety nie ma jak. Cieszę się, że chociaż w weekend udało mi się skorzystać z pięknej pogody i trochę pochodziłam po Katowicach.
    Cudowne zdjęcia <3. Dobrze, że tak wiosennie u Ciebie, humor się poprawia i pojawia nadzieja, że ta wiosna szybko wróci :). Muzyczki zaraz też posłucham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana :) Niestety tym razem się sprawdziła. Teraz nadal zimno. Moje kości maja zwyczajnie dość. Oby szybko się ociepliło. Całuję mocno i dziękuję za wizytę ❤️❤️❤️❤️

      Kasinyswiat

      Usuń
  11. Kasiu!
    Przecudne są wszystkie Twoje zdjęcia. Oglądam je kolejny raz i nie umiem oderwać od nich oczu. Zaprezentowałaś nasz piękny kraj.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kochana :) Niezmiernie mi miło, że tak odbieracie moje fotografie. Zawsze staram się w pełni oddać piękno naszej Ojczyzny nawet jako amatorka. Chwilowo robię zdjęcia tylko telefonem bo aparat oddałam do serwisu.

      Ściskam mocno Kochana Lusiu. Dziękuję za pamięć

      Kasia

      Usuń
  12. Kasieńko u Ciebie jak zwykle przepięknie...
    Ale u mnie niestety śnieg pada...
    Więc przytulam się do Ciebie...
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Stokrotko tulam mocno. Niestety tylko na zdjęciach tak ładnie. Wczoraj śnieżyca dziś słońce, ale nadal zimno. Całuję i posyłam ciepełko

      🌞🌞🌞🌞

      Kasia

      Usuń
  13. Witam serdecznie ♡
    Cudowne zdjęcia, piękne, zielone, takie wiosenne :) I ja mogłabym takie zrobić przez moment, ale niestety... dzisiaj znowu spadł śnieg. Co prawda jest go niewiele, ale jest. Znów jest zimno i szaro, a było już kilka dni podobnych do lata. Cóż zrobić w takim przypadku, trzeba poczekać aż wiosna całkiem się zadomowi :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kochana. Ohayou :) Wiosna nam ładnego psikusa strzeliła. Mam nadzieję że już starczy. Trzymaj się ciepło buziaki

      Kasia

      Usuń
    2. Ta wiosna to bardzo szaleje. Pogoda iście w kratkę, raz ubieram bluzę (bo nie chcę się przeziębić, a już 20 stopni na termometrze) a zaraz zakładam kurtkę i rękawiczki, bo wiać zaczyna tak że można puszczać latawce z betonu. Ciągle albo prószy, albo pada, albo pada i prószy na raz. Czy w zeszłym roku też tak było? :)

      Usuń
    3. Wydaje mi się że podobnie. Nawet majówka zimna była. Nie cierpię takich zmian.

      Buziaki

      Kasia

      Usuń
    4. Ja tak samo kochana, dlatego z niecierpliwością czekam aż pogoda się unormuje i będzie już ciepło, tak na stałe ;) Nie przeszkadza mi wiatr, nie przeszkadza mi deszcz, ale tylko wtedy, gdy przeplatają się ze słońcem ;)

      Usuń
  14. Piękne zdjęcia. Świetny post. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Urocznico Droga :) Bardzo mi miło. Pozdrawiam serdecznie

      Kasia

      Usuń
  15. zabłądziło się gąskom - gdzie Beskid, a gdzie Chiny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak bardzo się zabłądziło. Dziękuję Oko za odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie. Kasia Dudziak

      Usuń
  16. Witaj już wiosną Kasiu
    Tak, tak wiosna już jest. Piękna jest na Twoich zdjęciach. Skansen, a zwłaszcza ten krzyż zauroczył mnie
    Pozdrawiam oczekiwaniem na Wielki Tydzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Ismenko. Dużo zdrowia i radości! Najlepszego ❤️❤️❤️

      Kasia

      Usuń
  17. Uwielbiam Mozarta. Kocham te regiony, jak tam spokojnie i malowniczo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozart zawsze dobry na wszystko :) To prawda, cudowny region, sielski.

      Wszystkiego dobrego

      Kasia

      Usuń
    2. Muszę go i w tym roku odwiedzić :D Miłego tygodnia :D

      Usuń
  18. Przepiękne zdjęcia Kasiu. Aż coraz bardziej żałuję, że nie mieszkam na południu kraju. Dla takich widoków warto żyć! Cudnie to wszystko razem zebrałaś :-)
    Moim muzycznym faworytem z przedstawionych przed Ciebie piosenek na wiosnę jest Wolna Grupa Bukowina "Idzie wiosna". Grechutę też bardzo lubię, a Vivaldi - klasyk, zawsze się obroni. No i oczywiście SDM. Ich mogłabym słuchać zawsze i wszędzie. I niech ta wiosna odmieni oblicze ziemi. Tej ziemi. Na lepsze!
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Lutanko :) Chętnie wracam do utworów Bukowiny. Teksty Bellona piękne.

      Ściskam najmocniej

      Kasia

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Tak jest Gordyjko. Juz praktycznie po Wielkanocy ale życzę Tobie i Rodzinie Wszystkiego Najlepszego:)

      Kasia

      Usuń
  20. Raz na jakiś czas lubię zmienić miasto na mniejsze miasto/wieś. Jednak po dwóch tygodniach mniej więcej już mnie do miasta ciągnie. Tak to jest jak mieszka się wśród tego tłoku, hałasów itp. od małego. :)

    O rety. Mam nadzieję, że kot będzie się miał lepiej z każdym dniem jeśli o żebro chodzi.

    Moskitiera to chyba dobra rzecz. Można otworzyć okno, a nic nie wlatuje poza powietrzem.

    Kanał o Japonii specyficznie prowadzony po angielsku. :) Trzeba chwilę się przyzwyczajać.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uznanie. :) A ja czasem dla odmiany od gitarowej młócki słucham elektroniki, popu, rapu itp. Oczywiście wszystko musi mieć jakąś tam jakość w sobie, ewentualnie magiczne ,,coś".

      XIII Stulecie (tak chyba można przełożyć ich nazwę) było moim odkryciem ze dwa lata temu. Muszę przyznać, że nie jestem wielkim fanem gotyku, nie mniej w ich twórczości jest coś, co mnie przyciąga do niej. Plus język czeski, nie za często spotykany w piosenkach szerzej lub nie aż tak szeroko znanych u nas.

      Pozdrawiam!
      https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

      Usuń
  21. Ja jestem z tych dziwadeł, co lubią ponurości jesienno-zimowe, ale kiedy zaczyna się wiosna, zapominam o nich i cieszy mnie każdy pęd zielony. A te zdjęcia to pełnia sezonu, przyrody i słońca 💚🌞🌿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Sivko :) Pogoda zmienna ale lada moment się ustabilizuję. Wierzę w to. Wszystkiego dobrego! :)

      Kasia

      Usuń
  22. Piękna ta utrwalona przez Ciebie wiosna, szczególnie w górach. U nas niestety dzisiaj mało wiosenna aula. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie, wiosennie, klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ piękne zdjęcia, aż ma się ochotę tam być!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Gąsko :) Ściskam mocno

      Kasia

      Usuń
  25. jaka wiosenka jak śnieg wali za oknem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka trochę zwariowana :) Pozdrawiam serdecznie

      Kasia

      Usuń
  26. Piękne kadry! Serdeczne pozdrowionka z Rzeszowa :) Dzisiaj spadł u mnie śnieg!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Pati :) miło Cię widzieć. Dziękuję za odwiedziny. Niestety pogoda taka, że aż przykro. Wielkanoc z czasów mojego dzieciństwa był a ciepła i słoneczna, a tu takie coś. Pozdrowionka

      Usuń
  27. Piękne zdjęcia , Kasiu.
    Pozdrawiam. Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  28. Droga Kasiu!
    Życzę Ci błogosławionych świąt wielkanocnych przynoszących wiarę, nadzieję, miłość i radość. Świętujmy cud zmartwychwstania Jezusa Chrystusa z radością i szczęściem.
    Pozdrawiam wielkanocnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kochana. Wszystkiego dobrego!

      Usuń
  29. Piękna okolica, piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Krysiu Kochana. Wszystkiego dobrego! :)

      Usuń
  30. Oj tak! Piękna ta wiosna! Oby została z nami na dłużej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie 😀 Witaj u mnie. Miło, że wpadłaś. Dziękuję bardzo. Pozdrawiam serdecznie

      Kasia

      Usuń
  31. Piękne, wiosenne zdjęcia. ;) U mnie coś mało tej wiosny, czekam aż znów pojawi się więcej słońca. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka ta wiosna jakaś niedorobiona niestety. Dziękuję Karolajno :)

      Usuń
  32. Kasiu ♥ u Ciebie, jak zawsze ślicznie, zdjęcia przecudne i muzyka świetna
    różnorodna (a Mozarta uwielbiam i mogę słuchać w nieskończoność) !
    ..już się zrobiło tak pięknie zielono, wiosennie, cudownie :)

    - pozdrawiam Cię Kochana najcieplej i najserdeczniej, zdrówka życzę Tobie i Twojej wspaniałej Rodzince ♥♥♥ ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kochana. Wszystkiego dobrego :) Miło, że Ci się podoba. Przytulasy ❤️❤️❤️

      Kasia

      Usuń
  33. Pięknie tam u Ciebie Kasiu! :)
    A tak w ogóle to bardzo bliska mi jesteś przez kilka rzeczy, które już zauważyłam- obi kochamy muzykę klasyczną, naturę i świat :) I obie mamy niezwykłą wrażliwość :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    P.S. Mój podstawowy blog to www.wokolciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Jesteś Kobitka, dziękuje serdecznie :) Super sprawa. Fajnie być do kogoś podobnym. Będę do Ciebie zaglądać na pewno.

      Usuń
  34. wow! I jeszcze obie uwielbiamy muzykę Pink Floyd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super mieć wspólne zamiłowania Polu :) Mąż był w 94 w Pradze na Floydach, a ja na Watersie i Gilmourze. Jeszcze na koncert Masona muszę się przejść. Dziękuję za ten komentarz.Ściskam mocno.

      Usuń
  35. Piękne zdjęcia, a zieleń taka soczysta🍀🌼😀💚
    Oby maj przyniósł jak najwięcej ciepła i słonka🌞💛😊
    Moc serdeczności zostawiam dla Ciebie i Bliskich🌷🤗

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne fotki,urokliwe miejsca i ta wiosenna,niepowtarzalna zieleń.
    Kocham wiosnę i takie klimaty.
    Można się rozmarzyć. A do tego ta muzyka i czego chcieć więcej.
    Dziękuję za cudowną podróż 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kochana! Jak miło się czyta takie komentarze. Super że Ci się u mnie podoba. Ściskam najmocniej

      Kasia

      Usuń
  37. Przepiękne fotki 😍
    Też bardzo lubię wiosnę, a w górach jestem już od dawna zakochana na śmierć 😉
    Niestety prognozy się sprawdziły, i tej wiosny, mamy coś pomiędzy zimą a wiosną.
    Mam nadzieję że niebawem zrobi się naprawdę ciepło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Lilly 😀 Tak to prawda z tą pogodą. Aż się płakać chciało momentami. Deszcz zimno, deszcz zimno itp. Gdzie najchętniej jeździsz w góry? Pozdrawiam serdecznie

      Kasia

      Usuń
  38. Przepiękne widoki! Cudne, pełne słońca zdjęcia-bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wizytę. Witaj Miru cieszę się że Jesteś 😀😀😀 Baw się dobrze

      Kasia

      Usuń
  39. Piękne, wiosenne zdjęcia. Swoją drogą, w ostatnich dniach zrobiło się u mnie ładniej na dworze, ale ponoć w nowym tygodniu znów ma być trochę chłodniej, choć ponoć nie aż tak, by wracać do zimowej kurtki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😀 Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  40. Przepiękne zdjęcia. Dziękuję, że się nimi z nami podzieliłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agnieszko bardzo mi miło, że wpadłaś 😃. Dziękuję za miły komentarz i wizytę. Cieszę się jak dziecko. Uściski z Krakowa

      Kasia Dudziak

      Usuń
  41. Kasiu cudowna podróż w klimacie wiosennym! Twoje fotografie emanują ciepłem i świeżością. Podziwiam Twoją miłość do muzyki klasycznej, zwłaszcza takich mistrzów jak Mozart czy Vivaldi. To wspaniałe, jak muzyka potrafi wprowadzić w stan błogości. Oby więcej takich chwil pełnych kwiatów, muzyki i spokoju! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty