Serce dla Mamy bije całe życie ❤️❤️❤️

 

Kochani Czytelnicy, Blogerki i Blogerzy


Dziękuję Wam za zainteresowanie, odwiedziny i za każdy komentarz, za każde ciepłe słowo, które motywuje mnie do budowania tego miejsca. Cieszę się, że tu Jesteście!!! Witam także Nowe Twarze :) Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej. 



picture from Pixabay 


Jak wiadomo dziś mamy przepiękne święto Dzień Mamy, dlatego w tym miejscu składam najcieplejsze i najserdeczniejsze życzenia wszystkim Mamom : 


Kochane Najwspanialsze Mamy z okazji Waszego święta życzę Wam wszystkiego najlepszego i najpiękniejszego, sto lat i więcej w zdrowiu, radości i pomyślności, abyście nieustannie cieszyły się miłością swoich dzieci, oparciem najbliższych i przyjaciół. Poza tym życzę Wam słońca na każdy dzień życia i obyście zawsze miały powód do radości. Życzę Wam aby ten dzień był tak piękny i szczęśliwy jak żaden inny, ponieważ Jesteście wyjątkowe i najważniejsze na Ziemi. 


Niech Wam się spełnią wszystkie najskrytsze marzenia! 




Bycie Mamą to czasem droga na Mount Everest, długa, kręta, trudna  naznaczona łzami i bólem, ale też szczęście, gdy coś się uda dobrze zrobić i wtedy czujesz, że dotarłaś na szczyt tej ogromnej góry. Szczyt tej góry to małe sukcesy twoich dzieci i ich uśmiech, zadowolenie, przytulenie, radość w ich oczach. Nie ma nic piękniejszego ponad ich miłość. Każda mama stara się jak może, choć czasem popełnia mniejsze lub większe błędy, a to dlatego, że za bardzo się stara, żeby ochronić swoje dzieci przed całym światem. Każda mama ma prawo do tych błędów i słabszych dni, wtedy potrzebuje wsparcia innych osób w postaci dobrego słowa, żeby miała siłę te błędy naprawić. Bycie mamą to najtrudniejsza praca na świecie i raczej trudno temu zaprzeczyć, ale gdy przynosi dobre plony daje powody do radości.  Szczęśliwa mama, która ma miłość swojego dziecka, albowiem to największy skarb jaki może dostać od życia. 



Dla mnie ten dzień jest nie ukrywam trochę trudny, ponieważ nie mogę go spędzić z moją ukochaną Mamusią. Mija już trzy lata od jej śmierci i wcale nie jest łatwo żyć ze  świadomością, że jest dla mnie całkiem nieosiągalna. Nadal odczuwam ogromny smutek z powodu tego, że Mamy już z nami nie ma. Ta nieobecność jest wciąż żywa i niemal namacalna, tak bardzo, że aż serce boli. Tęsknota za kimś, kto umarł nigdy się nie kończy. Usilnie wierzymy, że kiedyś jeszcze się spotkamy, ale kiedy to kiedyś nadejdzie nie wiadomo. Tego nie wie nikt. Zostaje nam tylko cieszyć się z najpiękniejszych wspomnień, które są z tą osobą związane. A ja takie mam i jedynie to mnie teraz pociesza. Mama zawsze miała czas dla mnie i siostry, gdy byłyśmy dziećmi. Jestem jej wdzięczna za to, czego mnie nauczyła i za troskę, którą mi dawała przez ten cały czas. Dziękuję Mamie za wiarę we mnie i za pomoc w nauce, za czuwanie przy mnie w zdrowiu i w chorobie. Żałuję, że nie mogę jej dziś tego powiedzieć i zanieść kwiatka czy rysunku. Okropnie brakuje mi tych spotkań. Zawsze lubiła dostawać ode mnie rysunki lub obrazki, które namalowałam, wolała je nawet od kwiatków, uważała, że są dużo cenniejsze. Zawsze je wsadzała w ramkę i wieszała w kuchni, bo lubiłyśmy razem przesiadywać w kuchni i rozmawiać o sztuce przy robieniu ciasta czy szykowaniu innych potraw. Dziękuję Mamie za to, że nauczyła mnie słuchać wartościowej muzyki i zaszczepiła miłość do książek. Z czułością wspominam każde wakacje, które z nami spędziła, jak uczyła nas piosenek i opowiadała o Tatrach. Zostało nam po mamie dużo zdjęć z minionych wakacji.  Mama najbardziej kochała Bieszczady i Tatry i dopóki mogła dużo chodziła po swoich ukochanych górach tak jak ja obecnie z moją rodziną. Lubiła słuchać, gdy opowiadałam jej o naszych wyprawach o Beskidach, których tak dobrze nie znała. Drukowała sobie zdjęcia, które jej wysyłałam po każdej wycieczce i dopytywała. Cieszyła się, że jej wnuczki kochają góry tak jak ona, od dzieciństwa była z nimi związana. Podobnie moja babcia od strony mamy. Ostatnie lata życia mojej mamy nie były łatwe, ponieważ chorowała, miała problemy z tarczycą i miażdżycą. Gdy nie mogła już gonić po górach zostały nam wspominki i książki. Relacje z mamami bywają różne, ale dziecko zawsze kocha matkę po swojemu i gdy nagle mu jej zabraknie wszystko  się zmienia, staje na głowie, bez względu na to czy jest się synem czy córkom. Znam wiele osób, które wychowywały się bez mam, bo albo wcześniej zmarły albo z jakichś przyczyn znikały z ich życia. Nawet nie chce sobie wyobrażać jak to jest wychowywać się bez matki i nie wyobrażam sobie ze mogłabym zostawić moje trzy pociechy (umrzeć lub je porzucić). Dzięki Mamie i dziadkom moje dzieciństwo było w miarę szczęśliwe i mam masę miłych wspomnień z okresu dzieciństwa. 




Tak w nawiązaniu do tego dnia powiem Wam, żę ostatnio byłam w kinie z moimi dziewczynami na filmowej wersji anime pt. Susume z gatunku fantazy. Ten film to zachwycająca animacja, fantastyczna muzyka i poruszająca fabuła. Jest to historia uczennicy liceum, 17 letniej Susume, która podróżuje po całej Japonii i z pomocą tajemniczego Soty próbuje zapobiec groźnym katastrofom, które zaczęły się, kiedy otworzyła pewne drzwi znajdujące się pośród ruin w spokojnym miasteczku Kyushu. Drzwi te otwierają następne,  a kolejne katastrofy sieją zniszczenia w całym kraju. Dziewczyna stara się ocalić pogrążoną w chaosie Japonię oraz poznanego chłopaka, ale żeby to osiągnąć zmuszona jest zamknąć wszystkie otwarte portale. Susume wychowuje ciocia, ponieważ jej mama zginęła podczas ataku tsunami, gdy miała pięć lat. Jej najdroższą pamiątką po matce jest małe żółte krzesełko, które dostała od niej na piąte urodziny.  Na końcu Susume spotyka swoje ja z czasów, kiedy była małym przerażonym dzieckiem szukającym mamy. Ta scena sprawiła, że znów wyszłam z kina uryczana (ostatnio to samo było jak poszłyśmy z Dominiką na Demon slayer : Mugen train) jak nie wiem co, dobrze, że nie miałam makijażu, bo pewnie by cały spłynął po twarzy. Polecam Susume z całego serca. Film powstał na podstawie mangi Susume. 


Poniżej : główny motyw muzyczny z filmu Susume 












I trochę cyctatów o mamie 







" Za dużo myślisz. Spróbuj kierować się sercem. Moja matka mawiała, że sercem prędzej pojmiesz różne sprawy niż umysłem." 

George Bidwell 

" Nie pytajcie mnie, jak wyglądała moja matka : czy można opisać słońce? Z mamy promieniowało ciepło, siła, radość. Bardziej pamiętam te odczucia niż rysy jej twarzy. Przy niej śmiałem się i nic złego nie mogło mi się przytrafić." 

Eric - Emmanuel Schmitt



To tyle na dziś. Dziękuję za uwagę 




Grafika z Susume pochodzi ze strony : 

Recenzja "Suzume" (2023): Film Makoto Shinkai to hipnotyzująca opowieść o odwadze i żalu | Uciekinierzy filmowi (fugitives.com)


Komentarze

  1. Piękne słowa. Mama na pewno cały czas jest z tobą, choć nie możesz jej zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agnieszko. Masz dużo racji. Przytulam mocno. Cieszę się że Jesteś.

      Kasia

      Usuń
  2. Przeczytałem Kasiu Twój cały wpis. Bardzo mądry, i piękny. Pozdrawiam serdecznie, dał ten post mi wiele do myślenia. Czekałem na Twój nowy wpis ... i .... się doczekałem :-) . Ale pamiętaj o tym, że ...bez względu na wyznawaną przez nas wszystkich religię itd. - często przechodzimy obok kogoś, a ten "Ktoś" - to osoba z "Góry". Daniela w Wielkim Oczekiwaniu przeżyła interwencję anielską :-) . Pozdrawiam jeszcze raz :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochany Jardianie dziękuję za pamięć i ciepłe słowa. Miło, że czekasz na kolejny post. Twój nowy blog bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie

      Kasia

      Usuń
  3. Świetne cytaty, Kasiu. I super zdjęcia. Matczyna miłość jest wyjątkowa i jedyna. Jak dobrze, że są wspomnienia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest Iwonko. Serdecznie dziękuję za ciepłe słowa. Przytulam mocno.

      Kasia

      Usuń
  4. Kasiu, świetnie wpisałaś się w święto mam!
    Przyłączam się do życzeń dla wszystkich mam, najważniejsze są zdrowie i siła, by móc dotrzymać kroku i udźwignąć zarówno trudy, jak i radości...
    Buziaki i tulasy:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kochana Joteczko. Uściski dla Ciebie. Dużo zdrowia.

      Kasia

      Usuń
  5. Porównanie do drogi na Everest jest mocno trafione. Świetny wpis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wioletko. Super że Jesteś. Przytulasy.

      Kasia

      Usuń
  6. Piękny i wzruszający post Kasiu, aż nie wiem, co mam napisać...
    Sama jesteś, masz szczęście być matką i najlepiej wiesz, co to znaczy. To chyba najpiękniejsze przeżycie dla kobiety, kiedy po raz pierwszy trzyma w ręku swoje dziecko. A potem patrzy jak ono szybko rośnie, troszczy się, martwi...
    Tej wyjątkowej więzi nie jest w stanie zerwać nawet śmierć. A to... jedynie przejście w inny wymiar, w którym spotkają się wszyscy, którzy darzą się szczerą i bezinteresowną miłością. Ciało to biologiczny kombinezon, który zakładamy na czas ziemskiej podróży. To się zużywa, A sami jesteśmy kimś o wiele więcej...
    Pozdrawiam najserdeczniej Ciebie i Twoje wspaniałe pociechy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne za Twoje slowa Lutanko. Super, że zaglądasz. Przytulam mocno.

      Kasia

      Usuń
  7. Kasiu, przepięknie wspomniałaś swoją Mamę! Z Twoich słów po prostu czuć, jak mądrą była kobietą i jak piękną miałyście relację oraz silną więź. Na zawsze będzie żyła w Twojej pamięci, a to, co od niej (emocjonalnie) otrzymałaś to potężny fundament do wspaniałych relacji z własnymi córkami oraz do budowania zdrowych relacji z ludźmi, których napotykasz na drodze własnego życia!
    Ściskam mocno!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne Anitko. Cudownie że Jesteś i krzepisz dobrym słowem. Przytulam.

      Kasia

      Usuń
  8. Droga Kasiu!
    Przepiękny, wzruszający post. Podobają mi się cytaty i zdjęcia.
    Wszystkiego najlepszego!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Lusiu. Pozdrawiam najserdeczniej i całuję. Dużo zdrowia!

      Kasia

      Usuń
  9. Miłość mamy to jedyna i niepowtarzalna odmiana miłości.
    Mega mnie wzruszył Twój wpis i wycisnął łzy bo mama to jedna z najważniejszych kobiet w moim życiu- kocham ją tak tak bardzo <3 Doceniam każdą chwilę, którą jest nam dane spędzić razem.
    Na tej anime byłam w kinie i też płakałam bo mnie momentami bardzo wzruszała.

    Cieplutko Cię ściskam i dziękuję za ten pisany od serca wpis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję za komentarz i odwiedziny. Przytulam

      Kasia

      Usuń
    2. Ja Ciebie także - to był bardzo wzruszający wpis

      Usuń
  10. Piękny post...
    Ja żyłam w iluzji, że moi Rodzice będą żyli wiecznie. Chciałam, aby tak było...
    Pożegnałam Tatka przed tygodniem. Krwawię... Ale mam Mamcię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Polu bardzo Ci współczuję straty Tatusia. Niech spoczywa w spokoju. Mój już dawno nie żyje, ale nie był taki kochany jak Twój. Na pewno bardziej boli strata kogoś kto nas kochał. Mnie okropnie brakuje mamy. Przytulam Cię mocno Polu. Dziękuję za wizytę.

      Kasinyswiat

      Usuń
  11. Przepiękny wpis... bardzo wzruszający! I każdy znajdzie w nim coś dla siebie i coś o sobie... ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Miru :) Tulaski

      Kasia

      Usuń
  12. Mnie również ogromnie wzruszył ten wpis. Potrafię postawić się na Twoim miejscu, dwa miesiące temu zmarł mój tato, który również poświęcił się mojemu wychowaniu :) Trzymaj się ciepło kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ciepłe słowo. Przykro mi z powodu Taty. Zawsze jak braknie tego rodzica to już nigdy nie jest tak samo. Pozdrawiam Cię Wiktorio.

      Kasia

      Usuń
  13. Ale pięknie napisane <3 Można mieć różne relacje z mamą, ale gdy jej zabraknie to zawsze jest to ogromna strata...

    OdpowiedzUsuń
  14. Susume... chętnie obejrzę ten film jeśli tylko będę miała okazję 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinno Ci się spodobać Filifionko :) śliczny film. Bardzo dziękuję za wizytę. Buziaki dla Ciebie i córeczek. Niedługo tam do Ciebie zajrzę.

      Kasia

      Usuń
    2. Też mam go w planach :)

      Usuń
  15. Witam serdecznie ♡
    Piękny, wzruszający wpis Kochana. Rozumiem, że tęsknota za kimś tak bliskim, kogo z nami już nie ma, jest nie do opisania i nie do zapomnienia. Miejmy nadzieję, że kiedyś wszyscy się spotkamy, że jeszcze przeżyjemy nie jedną dobrą chwilę, że wrócimy razem do naszych wspomnień, że po prostu będzie dobrze. Trzeba wierzyć Kochana. Ponoć, czeka nas to w co właśnie wierzymy :) Myślę też, że trzeba jak najwięcej czasu spędzać z bliskimi, zawsze okazywać sobie miłość, być szczęśliwym, właśnie by wykorzystać każda wspólną chwilę. Wszystkim mamą choć spóźnione, ale szczere- Wszystkiego najlepszego. Same najcieplejsze życzenia prosto z serca! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kochana za ciepły komentarz życzenia i wizytę. Bardzo mądre słowa. Przytulam najmocniej ❤️❤️❤️❤️

      Kasia

      Usuń
    2. A ja tulę jeszcze mocniej! Samych radosnych chwil Kochana :)

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję Klaudusiu Kochana ❤️❤️❤️❤️❤️ Tulę najmocniej.

      Kasinyswiat

      Usuń
  16. Powiem Ci szczerze, że nie wyobrażam sobie jak, to będzie gdy mojej mamy zabraknie... Jesteśmy bardzo zżyte i sama myśl mnie przeraża...

    Super, że masz takie cudowne córeczki i z nimi możesz spędzać Dzień Mamy :).

    Zaraz sobie obejrzę zwiastun Susume :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kochana. Oby twoja Mama żyła jak najdłużej. BUZIAKI

      Kasia

      Usuń
  17. Cóż, jak na razie nie wiem nic o roli rodzica. Na pewno jest to rola wymagająca ciągłego ,,doszkalania się" oraz szukania rozwiązań nieszablonowych dość często. Podobno trudy wynagradzają te wszystkie małe chwile szczęścia, jakie przynoszą dzieci. Nie wiem, jeszcze nie czuję się w pełni gotowy na próbowanie. :) Ale może kiedyś, kto wie.

    Czyli mniej więcej zbliżone mamy kraje do odwiedzenia. :) Do Japonii możemy jedną wycieczką spróbować.

    Fabuła książki z mojej recenzji mnie przytłoczyła nieco. Musiałem wymyślić też jak przedstawić te zagmatwane losy głównej bohaterki.

    Dzięki za uznanie dla moich wierszy. :) Staram się jak umiem. Chociaż nie jestem pewny czy zapiszę się chociażby w historii Internetowych poetów.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Piotr. Wiersze są super naprawdę. Pozdrawiam serdecznie
      Kasia Dudziak

      Usuń
  18. Wzruszający post. A "Suzume" mam na oku, myślę czy nie iść do kina z młodszym rodzeństwem. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Pięknego długiego weekendu :)

      Kasia

      Usuń
  19. Tak, mama jest jedyna w swoim rodzaju, piekny wpis i wspolczucia z powodu Twojej mamy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Labores. Dziękuję za wizytę i ciepłe słowa.

      Kasia

      Usuń
  20. Świetne słowa. Wyczuwa się w nich autentyczność. Wszystkiego najlepszego Kasiu z okazji Twojego święta. Pozdrawiam całą Twoją rodzinę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj słonecznie Kasiu
    Piękny tekst.
    Zawsze myślimy, że nasi rodzice będą żyć wiecznie. Ale...
    Pozdrawiam zapachem róż

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny i wzruszający post. Aż mi się samej łzy w oczach zakręciły. Jesteś wspaniałą mama Kasiu <3. Twoja mam też na pewno była wspaniała. Ja o moja każdego dnia się martwię. Ostatnio na szczęście jest lepiej, ale strach ciągle jest.
    Anime kusiło mnie, żeby obejrzeć. Pewnie też bym wyszła zapłakana, bo ostatnio za często wzruszam się na filmach zwłaszcza właśnie w kinie.
    Pozdrawiam cieplutko, przytulam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby twoja wyzdrowiała i żyła długo długo. Często o niej myślę. Przekaż jej życzenia ode mnie. Przytulasy Roksi ❤️❤️❤️ Dziękuję że wpadłaś

      Kasia

      Usuń
  23. Such a beautiful post! So good to hear from you! All the best to your lovely creativity from your words and other artistic endeavors! Hope you have a wonderful summer! Thanks so much for being here.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Dear Friend Ellie :) Im glad You are here. Thank You so much for visit. Fantastic weekend 😘😘😘

      Kasia

      Usuń
  24. ja mamą zostałam po raz pierwszy w zeszlym roku:) niesamowite uczucie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Kathy :) Wszystkiego najlepszego. To prawda, że niesamowite. Ja pierwszą córkę urodziłam 17 lipca 2009 roku dziś jest już nastolatką. Zleciało jak nie wiem 😃

      Kasia

      Usuń
  25. Kasiu
    Nie było mnie tu przez troszkę bo byliśmy w odwiedzinach u naszych dzieciaków. Widzimy się rzadko więc to takie szczególne, wspólnie spędzone dni.
    Twój post jest piękny, mądry i wzruszający.
    Mamy nie mam od dwudziestu już lat ale stale czuję Jej obecność, dziękuję za wszystko co dostałam i chociaż może to kogoś dziwić, to ja jestem przekonana, że nadal mi pomaga.
    Twoja Mama na pewno też jest bardzo blisko.
    Pozdrawiam Ciebie serdecznie.
    Przytulaki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Troszkę mnie nie było bo byliśmy w odwiedzinach u dzieciaków.
    A ponieważ widzimy się rzadko,to były cudowne,wspólnie spędzone dni.
    Twój post jest piękny i bardzo mądry.
    Mojej Mamy nie mam od dwudziestu lat ale stale czuję jej obecność, dziękuję za wszystko co dostałam a przede wszystkim za Jej miłość.
    Może komuś wydawać się to dziwne ale ja wiem, że Mama wciąż mi pomaga.
    Twoja Mama na pewno jest blisko i na pewno Ciebie wspiera.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Przytulaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana ), cieszę się, że spędziliście z dziećmi wspaniały czas. My dopiero w.sierpniu jedziemy z córkami do Szczawnicy. O dziwo jeszcze chcą z nami jeździć na wakacje 😃Dziękuję bardzo za ciepły komentarz i pozdrawiam

      Miłego popołudnia

      Kasia

      Usuń
  27. Czekaj aż zostaniesz Babcią !! Wtedy to Ci dopiero "odbije"...;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na pewno Kochana na pewno :) Ściskam mocno mocno. Dziękuję za wizytę

      Kasia

      Usuń
  28. Ja niedawno straciłam swoją mamę , do tej pory zawsze miałam z kim pogadać , pożalić się, ktoś mnie strofował. Czasami mama mnie pouczała( miała bardzo dobra pamięć i była osobą wszystko wiedząca o otoczeniu). Przykre , że to się zmieniło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Krysiu bardzo mi przykro. Kondolencje. Niech spoczywa w pokoju. Też mi tego brakuję, naprawdę. Takie zmiany są przykre.

      Przytulam mocno

      Kasia

      Usuń
  29. Piękne słowa. I jakie ciekawe cytaty, nie znałam ich. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kochana wzajemnie!!!
      Kasinyswiat

      Usuń
  31. Piękny wpis. Jesteś naprawdę świetną mamą. Niestety nie każda kobieta nadaje się do roli matki. Znam wiele kobiet, które urodziły dzieci i okazały się kompletnie niedojrzałe do tej roli. Ich dzieci- zaniedbane, nieszczęśliwe, mimo tego że miały co jeść, gdzie spać, to te kobiety nie umiały być matkami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Lili. Masz rację w stu procentach. Dokładnie tak jest. Ściskam mocno

      Kasia

      Usuń
  32. Witaj Kasiu, chyba pierwszy raz tu goszczę na nowej stronie!
    Ja w tym roku miałem pierwszy taki Dzień Mamy, bez Mamy... W takich momentach człowiek najbardziej tęskni, najbardziej chce powrócić do dawnych lat w których rzeczywistość wyglądała zupełnie inaczej, była pełniejsza. Wierzę jednak, że nasze Mamy spoglądają z góry, a my musimy iść ciągle naprzód... one nad nami nieustannie czuwają!
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany Maks bardzo mi przykro :( Wiem jak ja to przeżywałam. Dziękuję za odwiedziny i przytulam. Masz dużo racji. Z mamami było jakoś inaczej, lżej, a teraz jest trudniej. Trzymaj się ciepło. Niebawem zajrzę do Ciebie. Miło mi, że tu zajrzałeś. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego :)

      Kasia Dudziak

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty