Jesiennie i barwnie w Kasinych Gorcach - fotorelacja

 Witajcie Kochani 


Dziękuję za wizytę i komentarze. Cieszę że nadal Jesteście i wpadacie mimo mojej nieobecności. Powoli staram się nadrabiać te zaległości u siebie i u Was. To miejsce bez Was nie ma sensu. Dziękuję Wam za każdy komentarz motywujący do działania. 





Dziś znowu będzie zdjęciowo, bo byliśmy wczoraj na Turbaczu - już drugi wypad Julci na tę wymagającą górę. Chcieliśmy jeszcze wykorzystać ładną pogodę, więc się wybraliśmy na taką jednodniową wycieczkę i opłacało się. Jesień w górach zachwyca, naprawdę. Było obłędnie, kolorowo i czarująco. Przyroda odziana w złocisto czerwone szaty co rusz cieszy oko, gdziebyśmy nie poszli, czy to Gorce, Beskid Wyspowy czy Żywiecki. Planowaliśmy startować z Łopusznej, jednak rzeczywistość zweryfikowała nasze plany i poszliśmy z Lubomierza. Nie zabrał nas ani jeden z trzech autobusów  na Zakopane - taka była masa ludzi na dworcu czekała na ten transport - w związku z czym poszliśmy na autobus na Szczawnicę, żeby dostać się do Lubomierza... Patrzymy, a tam znowu tłum. Ludzie jadą na redyk jesienny do Szczawnicy. No to koniec - pomyślałam, nie dopchamy się znów. Aż mi się gorąco zrobiło, bo mieliśmy godzinę w plecy przez czekanie na tamte cholerne autobusy, które nas nie zabrały. Mieliśmy wyjechać góra 5:50, a wyjechaliśmy 6: 45. Dobrze, że korków na drodze nie było. Dla tych, którzy nie wiedzą Lubomierz jest kawałek za Mszaną Dolną czyli taka godzinka jazdy. Na szlaku byliśmy po 8 godzinie, a na Turbaczu po 14. Gdyby nie ta stracona godzina na dworcu bylibyśmy może przed 13. Wracaliśmy do domu autobusem z Nowego Targu, oczywiście zawalonym po brzegi, bo wszyscy z Zakopanego wracali na wybory. Mieliśmy już bilet zakupiony on line i miejsca zarezerwowane, a mimo to... Udało mi się usiąść, ponieważ ktoś zrobił miejsce z racji, że z małym dzieckiem byłam, więc wzięłam ją na kolana i zasnęła, a mąż na schodach. Żeby nie było nudno to jeszcze w korku utknęliśmy na więcej niż godzinę, dopiero w Rabce Zdrój się poluzowało i autobus przyspieszył. Horror nie podróż powiem Wam. Zamiast dać więcej autobusów jak widzą, że ludzi masa jedzie do Zakopca, a pociągi nie jeżdżą to oni mają to gdzieś wszystko. Cały czas bolał mnie krzyż i obite kolano po tej wycieczce, w nogach mieliśmy ponad 20 km tego dnia i raczej bym nie ustała tyle czasu w autobusie, nie ma siły.  Niestety muszę przyznać, że ta wycieczka bardziej mnie zmęczyła niż zadowoliła tym razem, gdyż... No cóż doszliśmy do tego schroniska pod Turbaczem i ledwo usiedliśmy, żeby odpocząć, a już trzeba było lecieć na dół do Kowańca na autobus, bo rzadko tam jeździ ta ich miejscowa komunikacja. Autobus odjeżdżał o 17, cudem się na niego wyrobiliśmy. Nie znoszę takich gonitw. Nigdy więcej. Ja w góry idę odpoczywać, a nie na wyścigi. W sumie trochę nasza wina, bo trzeba było anulować rezerwacje biletu i kupić na inną godzinę to byśmy zeszli na spokojnie do tego Kowańca, a nie biegiem. Zielony szlak jest naprawdę piękny i warto go przejść na spokojnie, pozachwycać się jego walorami, otoczeniem. 


No nic, troszkę pomarudziłam to Wam teraz pokażę troszkę jesieni w Gorcach :) 


W Lubomierzu są trzy szlaki w Gorce, żółty na Kudłoń, czarny na Kudłoń i niebieski przez Dolinę Kamienicy do Przełęczy Borek i od niej do schroniska pod Turbaczem. 

My wybraliśmy szlak niebieski, bardzo łagodny i ciekawy przyrodniczo - objęty ochroną Gorczańskiego Parku Narodowego, biegnie doliną rzeki Kamienicy, teren lekko wznosi się w górę 






Poniżej : Po drodze są takie stawki, ostoja różnych owadów, gadów i innych żyjątek






Idziemy powoli miłą jesienną alejką podziwiając różnorodność drzewostanu

Nad Doliną Kamienicy góruje masyw Kudłonia 




Cały czas się idzie po równym, momentami robi się monotonnie. Miejscami są prześwity można podziwiać grzbiet Jaworzyny Kamienickiej znajdujący się po przeciwnej stronie. 



Im bliżej Przełęczy Borek tym ciekawiej 




















Poniżej : Na przełęczy Borek. I połowa trasy za nami 

Zaczynamy piąć się w górę

Koniec łatwej części szlaku 



Poniżej : Z daleka patrzy na nas Kudłoń 





A Jula zawsze na przedzie 

Nasza alpinistka i przewodniczka 

Nawet błoto jej nie straszne


Poniżej : Kocham taki zróżnicowany krajobraz 

I to jesienne złoto i jego odcienie




















Poniżej : Lubię iść lasem, ale jeszcze bardziej lubię jak zaczynają się odsłaniać inne szczyty 


Poniżej : zaczyna się wyłaniać Hala Długa 



Poniżej : Widok z Hali Turbacz na oddaloną Hale Długą 





Poniżej : Turyści schodzący z Czoła Turbacza 






Poniżej : w oddali widoczny Gorc z wieżą widokową. 














Poniżej : I kilka kadrów z zielonego szlaku do Kowańca 





Poniżej : zdjęcia zrobione kiedyś po drodze z Gorca na Turbacz 









To na razie tyle jeśli chodzi o dobre zdjęcia. Może jak coś jeszcze znajdę to z czasem wrzucę. Tatry i Babia Góry były prawie niewidoczne wczoraj, totalnie zamglone. 

Jeszcze dodam, że ostatnio byliśmy z mężem na koncercie grupy Archive. Mieliśmy iść większym towarzystwem, ale nie dopisali, pochorowali się przed samym wydarzeniem. Koncert odbył się w klubie Studio na miasteczku studenckim AGH i był bardzo udany. Rzec jasna byliśmy pod sceną. Świetna akustyka, wokale, nastrój. Dawno się tak nie wyskakałam jak przy Archive. Muszę przyznać, że ostatni album jest niezwykle ciekawy, choć z początku nie byłam do niego przekonana. Muzycy fajnie łączą rocka z elektroniką i innymi gatunkami. Jak zagrali Lights i Again - takie sztandarki - byłam w niebie, super klimat i wykonanie. Inne utwory jak Mr Daisy czy Take my head też były fantastyczne, energiczne, żywiołowe. Jest co posłuchać jak ktoś lubi takie gatunki. Brakowało mi tylko Goodbye. Moja sympatia do tego zespołu zaczęła się po obejrzeniu filmu Sęp, do którego Archive nagrało własną ścieżkę dźwiękową, genialną. Znacie ten zespół? A już w maju 2024 wybieramy się na koncert grupy Pendragon grającej rocka progresywnego. 















Filmy i seriale, które polecam : 

* Wielka Woda - polski serial o powodzi w 1997 roku, świetna obsada i fabuła, poruszający 
* Zachowaj spokój - polski serial na podstawie książki Harlana Cobena, ciekawy, wciąga, zaskakuje, fajna obsada 
* Prokurator - polski serial kryminalny z moim ulubionym Jackiem Komanem w roli prokuratora, ciekawy, dobra fabuła i obsada 
* Czekolada - koreański obyczajowy, rewelacyjna fabuła i obsada, uwaga mocno wzrusza
* It s okay to not be okay - koreański obyczajowy, świetna fabuła i aktorzy, bardzo wzruszający 
*Żmijowisko - polski serial kryminalny, dobra obsada, mocno zaskakuje, 
*Broad Peak - film polski o Macieju Berbece, ciekawy, choć brakuje emocji i retrospekcji, obsada bardzo dobra, ogromnie lubię Ireneusza Czopa. 
* 14 ośmiotysięczników : nie ma rzeczy niemożliwych - film dokumentalny o szerpie Nimsie Purja, wzrusza, ciekawi, fascynuje, wspaniały film 




To na tyle Kochani do zobaczenia. Dziękuję za wizytę 

















Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agnieszko. Za wizytę także. Do zobaczenia u Ciebie. Ściskam mocno

      Kasine bziki

      Usuń
    2. Niestety nie uda mi się wstawić komentarza z poziomu komórki u Ciebie Agnieszko. Na innych blogach też tak jest. Muszę mieć komputer a niestety ostatnio mam problem z tym. Został oddany do serwisu. Ściskam i do zobaczenia. Ale czytam recenzje na bieżąco.

      Kasia

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia. Raczej nigdy nie zawitam w te rejony, ale dzięki Twojej fotorelacji czuję jakbym tam była i widziała te wszystkie piękne widoki na własne oczy.
    Pozdrawiam, zdrowia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu bardzo się cieszę że Ci się podoba. Też lubię oglądać miejsca, w których nigdy nie dane mi być np. Mount Blanc czy Mount Everest. Dziękuję za odwiedziny.
      Kasia Dudziak

      Usuń
  3. Zacne zdjęcia i wydarzenie muzyczne. :)

    Z seriali znam ,,Żmijowisko" i ,,Prokuratora". Faktycznie niczego sobie jak na nasz rynek zalewany tandetą.

    Dzięki za komentarz do recenzji. :)

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Piotruś dziękuję. Zgadzam się z Tobą, jeśli chodzi o tą tandetę. Rzadko można obejrzeć coś fajnego sensownego. Pozdrawiam serdecznie trzymaj się ciepło

      Kasia

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia i piękny post Kasiu. Dziękuję za odwiedziny u mnie i bardzo miłe słowa, takie osoby jak Ty podnoszą na duchu. Akurat jak chciałem znów zawiesić blogowanie na pewien czas. Wkrótce u mnie opinia beletryzowanej opowieści o księżniczce Małgorzacie, i "gramatyka opisowa języka łacińskiego" - która to jest lepsza niż niejeden podręcznik do łaciny, taka zwięzła, sporo z historii łaciny itd. Ps. Do gór mam blisko, często u mnie wieje halny, a ja z kolei za drugim podejściem zakochałem się w Bałtyku , hehe :-) . Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz Jardianie pisz, bo warto Cię czytać. Dziękuję również za miłe słowa. Cieszę się, że motywuje do blogowania. Trzymaj się ciepło. Bałtyk też fajny ale góry wolę. Dziękuję za wizytę.

      Kasia

      Usuń
  5. Jej, ale tam jest pięknie. Cudne widoki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Wiolu 😀 Urzekające. Dziękuję za pamięć i wizytę. Ściskam mocno

      Kasia

      Usuń
  6. Kasiu miła, zdjęcia rewelka! zapisuje sobie te wszystkie szlaki, bo może i nam się uda jesienią cos zaliczyć, czekam na emeryturę męża i wtedy nadrobimy jesienne wypady!
    Część filmów znam, czasami robimy sobie maratony filmowe, gdy pogoda pod psem.
    Samych cudowności wam życzę!!!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asienko. Bardzo mnie cieszą twoje wizyty. Przytulam mocno. Na pewno będzie super jak mąż będzie na emeryturze. Pochodzicie sobie wtedy. Gorce na pewno Was zachwyca na żywo.

      Kasia ❤️

      Usuń
  7. Uwielbiam góry ;) Pięknymi widokami się z nami podzieliłaś! :)
    Miłego dnia ♥
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Cieszę że miłe dla oka. Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia
      Kasia

      Usuń
  8. Arcive i Again... Achhhh... Aż sobie włączyłam od razu, żeby znów sobie przypomnieć super muzę :)
    A jesień w górach jest wspaniała, te kolory...
    Kiedyś chodziłam po górach i opisana przez Ciebie wyprawa bardzo nostalgicznie na mnie podziałała...
    Super foty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Polu. Cieszę się że Jesteś. Mocno Cie przytulam. Ty też robisz super zdjęcia. Trzymaj się ciepło ❤️❤️❤️

      Kasia

      Usuń
  9. Kasiu, wspaniały post, pełen opisów i cudownych zdjęć. Można dzięki Tobie, siedząc w domu na kanapie, wędrować po górach i dolinach. A Twoja córeczka rzeczywiście niezmordowana, na zdjęciach zawsze widać ją na przodzie :) Zespołu, o którym piszesz nie znam, ale aż z ciekawości zerknę co też oni grają... Ściskam Cię mocniutko i życzę cudownego tygodnia...

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne góry pokazujesz, kocham góry ale mam tak daleko ... tym bardziej doceniam piękno Twoich zdjęć. Archive kiedyś bardzo lubiłam, dawno temu, z płyty You all look the same to me. Nowszych nie znam... A z filmów- byłam ostatnio na 'Chłopach' i jestem zachwycona! Od pierwszego kadru wbiło mnie w fotel... Pozdrawiam serdecznie! 💓

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Kasieńko!!! Przepięknie sobie podróżujesz. Kolorowo, słonecznie i radośnie.
    Serdeczności od Stokrotki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Moja Kochana Stokrotko. Dziękuję za pamięć. Trzymaj się ciepło. Uściski dla Ciebie i rodzinki.

      Usuń
  12. witam Cię Kasieńko ♥
    obłędne zdjęcia, dziękuję za cudowną relację.. dzięki Tobie mogę podziwiać cuda i perełki górskie 💖
    ..uwielbiam morze i zawsze co roku jeździłam na wakacje nad morze, ale góry są bosko cudowne, niezwykłe i niesamowite.. byłam tylko kilka razy daaawno temu..
    ..fajnie, że byłaś na koncercie Archive - muza fantastyczna, przypomniałaś mi utwór Again i oczywiście sobie wysłuchałam ;)
    dziękuję za polecenia seriali, kilka tytułów znam .. oglądam ostatnio sporo, może się przymierzę do obejrzenia któregoś z Twojej listy ..

    - pozdrawiam najserdeczniej i najcieplej, ogrom zdrówka dla Ciebie i Twojej cudownej Rodzinki, cudowności moc ! 💗


    OdpowiedzUsuń
  13. Witam w klubie- nie cierpię jeździć zatłoczoną komunikacją zbiorową.
    Rzeczywiście, mogliby na ten dzień wyborów, na taką trasę, wypuścić dodatkowy autobus.
    Dobrze że ktoś ci ustąpił miejsca :)
    Piękne zdjęcia- niektóre z nich, nadają się na tapetę na telefon :)
    Stawki mnie jednak odstraszają przez te owady- w zeszłym roku, właśnie takie żyjątka, popsuły mi sesje zdjęciową.
    Co do polecajek, ze szklanego ekranu- oglądałam „Żmijowisko”.
    Fajny serial, chociaż dość podobny do „Belfra”
    Pozdrawiam
    https://nouw.com/1993ewas

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Kasiu,
    Przepiękna fotorelacja. Wspaniale jest oglądać ten szlak z Tobą i Twoimi uwagami i refleksjami. Dzięki temu czułam się jakbym znowu chodziła po górach.
    Kolory jesieni najpiękniejsze w górach właśnie w październiku, więc super, że właśnie teraz wybraliście się na górski szlak.
    Doskonale rozumiem jak musiały Cię zirytować przepełnione autobusy, tym bardziej , że w czasie takiej wyprawy czas jest dokładnie zaplanowany( Miałam tak, gdy nie udało się kupić biletów dla nas i rowerów na jeden pociąg IC i musieliśmy jechać z przesiadką i dwoma pociągami , które zatrzymują się na każdej stacji- czas podróży się wydłużył i potem było mniej czasu na pokonywanie zaplanowanej trasy)
    Przeżyliście cudowne chwile w górach. Podziwiam Twoją małą córeczkę, że taki z niej doskonały piechur!
    Wszystkiego dobrego, Kasieńko.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała foto-relacja Kasiu. Fajnie jest podziwiać przepiękne widoki. no i ta cisza, a właściwe kojące odgłosy natury i czyste powietrze... dla nich można znieść wszelkie niewygody. Dzięki, że zabrałaś mnie tam ze sobą. Uściskam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ tam pięknie. Po prostu kocham te wirtualne wędrówki po górach Twoimi szlakami i oczami. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Karolinko dziękuję bardzo za wizytę i komentarz. Cieszę się że lubisz te wirtualne wędrówki. Ja twoje posty też lubię. Przytulam mocno

      Kasia

      Usuń
  17. Witaj szumem wiatru i deszczu za oknem Kasiu
    Dziękuję za ten piękny spacer. Dobrze mi się z Tobą wędrowało. Jednak powinnam się zmobilizować i sama wyruszyć na taką wędrówkę.
    Dobrze, że już jesteś.
    Pozdrawiam nadzieją na powrót jeszcze złotej Pani Jesieni

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu!
    Jak zawsze przecudny post i zdjęcia. Bardzo dziękuję, że jesteś i dzielisz się z nami swoimi relacjami. Czytając wędrowałam razem z Tobą i wsłuchiwałam się w tamtejszą ciszę, podziwiałam wspaniałą przyrodę. Kasiu, to takie niesamowite, że zaszczepiłaś swoim córeczkom piękno naszych gór.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia fantastyczne , szkoda że mnie tam nie było. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Marzyły mi się jesienne Gorce, a szlak którym szliście zachwyca ❤ Obawiam się jednak, że w tym roku nie wyrobimy się już, a z dziewczynkami to raczej na pewno. Strasznie skurczył mi się czas... I tych przyjemności niestety ubywa.

    Przepiękne zdjęcia... przynajmniej u Ciebie mogę nasycić się widokiem jesieni w górach 🧡

    Uwielbiam Archive 🤩

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym czasem to ciężka sprawa Filifionko. Trzymaj się ciepło. Uściski dla córek. Dużo zdrowia. Dziękuję za wizytę

      Kasia

      Usuń
  21. Piękne zdjęcia jesiennej przyrody. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kochana ❤️❤️❤️ Miłego dnia życzę

      Kasia

      Usuń
  22. Mimo nieprzyjemności i niedogodności z środkami transportu zdecydowanie dla takiej natury oraz widoków warto było się te góry wybrać <3
    Koncert z pewnością też był udany :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale piękne widoki!
    Oglądałam serial Wielka Woda. Całkiem fajny.
    Co do It s okay to not be okay - najbardziej podobało mi się aktorstwo Oh Jung Se, który odgrywał rolę utystycznego brata głównego bohatera. Kiedyś zresztą miałam niezłą fazę na Kim Soo Hyuna. Polecam You Who Came From The Stars z nim - to lekka komedia romantyczna.
    Muszę obejrzeć Czekoladę, skoro zachęcasz do tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko :) Ściskam mocno. Mi się obaj bracia podobali, ale ten co gral autystyka na pewno miał trudniejszą rolę do odegrania. Ściskam najmocniej

      Kasia

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. Oj będę szalała, będę 😀😀😀😀. Dziękuję za wizytę i komentarz Kochana. Ściskam mocno

      Kasia Dudziak

      Usuń
  25. Witam serdecznie ♡
    Piękna jesień tam u was jest :) Super pokolorowane krajobrazy złotem i czerwienią, choć na drzewach iglastych zmiany pory roku aż tak nie widać :) Spacer udany, jak najbardziej :) Az ja poczułam świeże powietrze i zapach natury :) Fajna, naprawdę super fotorelacja :)
    Co do zespołu to nie znam go, ale bardzo chętnie bym posłuchała bo muzyka na żywo podoba mi się każda :) Fajne wydarzenie :)
    I dziękuję za inspirację, polecajki do oglądania! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Klauduś Kolorki ciepłe i miło się spaceruje. Na szlaku dużo ludzi. Uściski dla Ciebie męża i rodzinki.

      Miłego popołudnia i wieczoru

      Kasia

      Usuń
    2. Oj miło, milutko choć dla mnie to już trochę za zimno :) Teraz to już kapcie i herbatka i przed telewizorek, chociaż staram się zachować aktywność fizyczną. Oczywiście w miarę potrzeb i możliwości. Jednak miło spaceruje się wśród złotej jesieni, a teraz już coraz częściej jest szaro i ponuro. Pozostaje nam czekać do wiosny :) Wszystkiego dobrego dla rodzinki i miłego wieczoru!

      Usuń
  26. Góry najpiękniejsze są jesienią i zimą. Przepiękne zdjęcia! Z przyjemnością obejrzałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agnieszko. Dużo zdrowia i uśmiechu dla Was.

      Kasia

      Usuń
  27. Piękne zdjęcia, super relacja..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jolu bardzo dziękuję za wizytę i komentarz. Ściskam i życzę miłego popołudnia.

      Kasia

      Usuń
  28. Piękna zdjęcia. Julę podziwiam, mała daje radę, prawdziwa alpinistka :D. Trochę mieliście stresów na początku, ale później na pewno wszytko zeszło na łonie natury :). Cudowna relacja kochana, zdjęcia z koncertów też super, muszę posłuchać tego zespołu. Trzymaj się cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kochana ściskam mocno. Dużo zdrowia dla Ciebie i reszty rodziny. Szczególnie mamy. Trzymaj się ciepło.

      Kasia

      Usuń
  29. podoba mi się, jak niewielu turystów znajduje się na zdjęciach. to niełatwe zadanie w górach. na ogół tłok i gwar, jak na placu targowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Oko. Niestety pod schroniskiem już nie było tak pusto. Ale do Przełęczy Borek szło się przyjemnie. Niewiele osób nas mijało. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wizytę.

      Kasia

      Usuń
  30. Zatłoczona komunikacja miejska to jedna z gorszych rzeczy :/ Przepiękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kinguś. Tłoki i ściski są okropne także w górach. Przytulasy. Kasia

      Usuń
  31. Fantastyczna wycieczka! Miło się z Tobą wędruje 🙂
    Cudowne krajobrazy, fotki jak z bajek...magia!
    Pozdrawiam cieplutko 🧡

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczna wycieczka! Miło się z Tobą wędruje 🙂
    Cudowne krajobrazy, fotki jak z bajek...magia!
    Pozdrawiam cieplutko 🧡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Maminku dziękuję bardzo za wizytę i piękny komentarz. Przytulasy i pozdrowionka dla Ciebie i rodziny :)

      Kasia

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję 🙂
      Uściski serdeczne🤗

      Usuń
  33. Dziękuję za odwiedziny i cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj :) miło mi poznać dziewczynę lubiącą spacer po górach i lesie:) też uwielbiam kontakt z naturą. Dziękuję za Twój wpis i opis wycieczki! Mimo pewnych trudności z transportem, widzę, że udało Ci się zdobyć piękną perspektywę na jesienne piękno w górach. Te kolorowe opowieści i zdjęcia z pewnością inspirują do odkrywania natury. Pomimo kłopotów z autobusami, to na pewno była niezapomniana przygoda i kolejne cenne doświadczenie. Dzięki za podzielenie się tym z nami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj miło Cię widzieć :) Cieszę się widząc Nowe Twarze. Gorce kocham nad życie. Jeszcze nie byłam tam wiosną i zimą. One mają to coś. Dzięki serdeczne za wizytę. Milego dzionka. Kasia

      Usuń
  35. Witaj :) miło mi poznać dziewczynę lubiącą spacer po górach i lesie:) też uwielbiam kontakt z naturą. Dziękuję za Twój wpis i opis wycieczki! Mimo pewnych trudności z transportem, widzę, że udało Ci się zdobyć piękną perspektywę na jesienne piękno w górach. Te kolorowe opowieści i zdjęcia z pewnością inspirują do odkrywania natury. Pomimo kłopotów z autobusami, to na pewno była niezapomniana przygoda i kolejne cenne doświadczenie. Dzięki za podzielenie się tym z nami :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ścieżki obłędne. Góry jesienią są najpiękniejsze. Chodziłam we wszystkich porach roku, dorównuje im tylko mroźna i śnieżna zima.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda jest cudnie, kolorowo. Można się zatracić w tych widokach. Bardzo dziękuję za odwiedziny Jael :) Pozdrawiam

      Kasia

      Usuń
  37. Wow jak tam pięknie!
    Miłego dnia! :) Pozdrawiam!
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękna fotorelacja. Oczu nie można oderwać. Zdjęcia takie magiczne... Czy to napewno nasze polskie góry??? Jesienią tak tam pięknie. Brak słów. I Ty tak fajnie opowiadasz... Znaczy piszesz. Podoba mi się tutaj. I z przyjemnością zaobserwuje. Pozdrawiam.
    PS. Dziękuję za odwiedzinki na blogu... Ups. Było to dość dawno... Sama czasem nie wyrabiam z czasem i tak bywa. Pozdrawiam raz jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  39. U Ciebie, to trochę jak u mnie. Było sporo wypadów i wycieczek oraz tysiące zdjęć. Niemniej, brakuje czasu, ponieważ trzeba czas poświecić również na inne rzeczy i go brakuje :( W tym roku również byłem w Gorcach i czeka kilka tras do opisania, ale muszą poczekać :) Serdecznie pozdrawiam. Wycieczka super!!! Gorce, Pieniny i Beskid Mały, to dla mnie jakoś najbliższe góry

    OdpowiedzUsuń
  40. Oczywiście cuda Kasieńko, ukochane rejony na przepięknych fotkach 🙂 Dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia. Piękne są :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty