Życzonka świąteczne i zimowy Klimczok w prezencie

 Witajcie Kochani 





Jutro kolejna Wigilia, a pojutrze Święta Bożego Narodzenia, życzę Wam zatem z całego serca, aby ten czas był dla Was wyjątkowo ciepły, radosny, pełen miłości, spędzony z tymi, których kochacie i z tymi, którzy Was kochają, wspierają. Życzę Wam, aby ten cudowny świąteczny czas trwał tak długo jak to możliwe. Życzę Wam dużooooo, duuuuuuuuużo, duuuużo zdrowia, bo ono najważniejsze, słońca i uśmiechu na każdy dzień tego i nowego roku, sukcesów w życiu osobistym i zawodowym i braku trosk wszelakich, żeby ten obecny i nadchodzący czas był dla każdego z Was jak najlepszy. Wesołych Świąt Kochani Blogerzy, Blogerki, Czytelnicy :) 

A tu macie jeszcze takie pikne zyconka od prawdziwego Górola z Podhala. Bardzo mi się spodobały, więc postanowiłam się nimi podzielić z Wami


Na Scyńscie na Zdrowie na to Boze Narodzenie. Zdrowia , pomyślności , wselkich dostatków , dużo radości. Syćko co złe niech Wos łomijo. A zdrowie , scyńscie niech Wom sprzyjo. Coby nigdy w domu niezgody nie było. Coby sie Wom dazyło syćko boskie stworzynie. Coby Wom nicego nie chybiało a z roku na rok przybywało. A do reśty? Cobyście byli scynśliwi i weseli jako w niebie janieli! Tak Wom Boze dej! Hej! A na tyn Nowy Rok telo zejść co wejść na te tatrzańskie szczyty. Cobyście zawsze z tych Taterek scynśliwie wracali do swoich najbliższych!


A teraz dawka fotek z ostatniej wyprawy - 9 grudnia 2023 - na Klimczok

Taka zima mi się marzy na te święta jaka była w magicznym Beskidzie Śląskim


Znacie ten Beskid?



Poniżej : Podejście na Szyndzielnię. W dole widoczne miasto Bielsko Biała 

Łatwo nie było, ale daliśmy radę. Śnieg był mokry więc nogi troszkę się zapadały, chwilami dokuczał nam ostry wiatr 

Mimo wszystko bardzo mi się podobało. Dawno nie byłam na żadnym beskidzkim szczycie zimą 




Poniżej : Nie potrzeba żadnej starej szafy, żeby wejść do Narni, prawda? 




Poniżej : Widoki były średnie na początku wycieczki. O oglądaniu Tatr i Babiej Góry można było tylko pomyśleć. Wszystko spowiła gęsta jak mleko mgła 

Gdybym nie była zaziębiona chyba bym zrobiła orła na tym śniegu jak dziecko



Uwielbiam choinki okryte śnieżnym puchem 




Poniżej : A na szczycie Klimczoka czekał na nas taki tron 

To się rozsiedliśmy 


Siedzisko było lekko oblodzone :) 





Poniżej : Zakochałam się w tym zimowym krajobrazie po uszy



Poniżej : Kasine ukochane mgiełki 


Poniżej : Powoli zza mgły wyłania się schronisko PTTK na Klimczoku. 
Żeby dotrzeć do Chatki pod Klimczokiem trzeba zejść z Klimczoka na siodło 





Poniżej : zrobiło się śnieżnie 







Poniżej : Bohaterka przewodniczka u wrót schroniska 


Poniżej : Otoczenie schroniska na Siodle pod Klimczokiem 




Poniżej : W drodze do schroniska na Szyndzielni 

Za tymi drzewami jest grzbiet Skrzycznego - kolejny szczyt do naszej Korony Gór Polski 

Skrzyczne to najwyższy szczyt Beskidu Śląskiego 










Poniżej : schronisko PTTK na Szyndzielni 







Poniżej : zza drzew wyłonił się fragment Skrzycznego 



Poniżej : W dole widoczny Szczyrk leżący u stóp potężnego Skrzycznego 

Był ktoś kiedyś na Skrzycznem? 



Powiem Wam... żal było zostawiać te miejsca 










Poniżej : w oddali widoczna stara stacja kolei linowej na Szyndzielnię 






Co mi w duszy gra...? 







P.S. Nadal pilnie uczę się japońskiego. Już 60 dni z rzędu na bieżąco powtarzam materiał z moją ulubioną aplikacją Duolingo i nie powiem, bardzo sobie ją chwalę. Korzystam też z innych dostępnych  w internecie materiałów 


To by było na tyle Kochani, ale na pewno będę jeszcze wracać do tych zdjęć 

Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku 






















Komentarze

  1. Życzę zdrowych, spokojnych, rodzinnych świąt pełnych wiary, nadziei i miłości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne Kochana Agnieszko :) Szczęśliwego Nowego Roku dla Ciebie i Rodzinki :)

      Usuń
  2. Spokojnych i Zdrowych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku Kasiu dla Ciebie i Twych Bliskich. Pozdrawiam serdecznie, a zdjęcia - przepiękne. Widać tu duszę artysty :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Jardianie :) miło Cię tu znów gościć. Szczęśliwego Nowego Roku. Pomyślności wszelakiej

      Usuń
  3. Kasiu, bajecznie i zdrowo1
    Niechaj szczęście, zdrowie i miłość towarzyszą wam zawsze i wszędzie!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kochana Asieńko. Super, że Jesteś :) Szczęśliwego Nowego Roku dla Ciebie i Rodzinki :)

      Usuń
  4. No i to są białe święta! Kasiu, życzę Wam zdrowia i wszelkiego dobra na ten świąteczny czas i nadchodzący rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana. Serdeczności :) Szczęśliwego Nowego Roku dla Ciebie i Rodzinki :)

      Usuń
  5. Jakie piękne zimowe krajobrazy! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Wiolu. Udanego Sylwestra i Wspaniałego Nowego Roku :)

      Usuń
  6. Dziękuję, Kasiu za świąteczne życzenia i wzajemnie życzę Ci spokojnych i rodzinnych świąt oraz dużo zdrówka, żebyś mogła w przyszłości robić kolejne takie wycieczki, a nas uszczęśliwiać cudownymi fotkami. A ja ze swojej strony się cieszę, że mogę te śnieżne klimaty oglądać z ciepłego salonu, bo taka zima dla mnie to najlepsza jest na obrazku :) Wszystkiego dobrego, Kasiu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana Iwonko :) Szczęśliwego Nowego Roku dla Ciebie i Rodzinki :) Bądźcie zdrowi i uśmiechnięci. Przytulam

      Usuń
  7. Kasiu życzę ciepłych Świąt Bożego Narodzenia i tylko pięknych, dobrych chwil w nadchodzącym Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Ismenko. Szczęśliwego Nowego Roku Kochana. Zdrowia radości i pomyslnosci :)

      Usuń
    2. Pozdrawiam ciepło, życząc samych kolorowych, ciekawych wędrówek dni w Nowym Roku

      Usuń
    3. Pozdrawiam Kasiu i życzę nieustannej obecności Anioła Stróża

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie Asiu. Dużo szczęścia i zdrowia.

      Usuń
  9. Taka zima to ja rozumiem! Kocham las zimą. I nie trzeba starej szafy. Śliczne te Wasze dziewczyny. Najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Radości, miłości, zdrowia, świątecznego klimatu i ciekawych lektur!

    A na cały 2024 rok samych wspaniałości!

    Ślę moc pozdrowień pachnących igliwiem

    Ania
    P.S. U nas zaczął padać śnieg ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Aniu :) Szczęśliwego Nowego Roku dla Ciebie i Bliskich

      Usuń
  11. Kasieńko ❤️
    przecudowne zdjęcia, cudowna Ty i Twoi Bliscy ..
    dziękuję za życzenia i odwzajemniam, życzę
    pięknych magicznych Świąt Bożego Narodzenia,
    zdrówka ogrom , miłości i radości, szczęścia i dobra,
    cudowności nie tylko w ten świąteczny czas, ale każdego dnia
    Tobie i wspaniałej Twojej Rodzince ❤️🎄❄️☃️ ⛄️❄️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana Anulko :) Szczęśliwego Nowego Roku dla Ciebie i Rodzinki :) Ściskam mocno

      Usuń
  12. Taka ilość śniegu mnie przeraża, ale nie sposób się nie zachwycać tymi przepięknymi zdjęciami... Wszystkiego dobrego na te święta, Kasiu. Dużo zdrowia, ciepła i radości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Maksiu u mnie nic Ci nie grozi :) Dziękuję i życzę Wszystkiego Dobrego :)

      Usuń
  13. Kochana Kasiu!
    Zachwyciły mnie Twoje wspaniałe zimowe zdjęcia. Bardzo dziękuję za piękne życzenia.
    Kochana pamiętaj, że podczas tych pięknych Świąt, miłość sprawia, że wszystko jest możliwe. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia dla Ciebie i Twojej rodziny.
    Łucja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana Lusiu :) Z głębi serca posyłam życzenia Szczęśliwego Nowego Roku dla Ciebie i Rodzinki :)

      Usuń
  14. Pikne syćko 😉. U mnie po śniegu ani śladu... ale nastrój świąteczny się ostał 🙂.
    Cudownych Świąt Dzieciątka Jezus, które na ten padół ziemski zeszło i dało nam okazję do celebrowania ❤️ . Pozdrowienia dla Ciebie i Twojej cudownej rodzinki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Lutano :) Udanego Sylwka i dużo radości w nowym roku i weny do pisania kolejnych super powieści

      Usuń
    2. I ja Ci z ❤️ dziękuję Kasieńko 🙂. Szampańskiej zabawy w wesołym gronie! Pięknych twórczych pomysłów, jeszcze piękniejszych zdjęć i spełnienia wszystkich Twoich najskrytszych marzeń w 2024 roku!🤗😘

      Usuń
  15. Piękne fotki i ta zimowa sceneria! Łał!
    Piękne życzenia, za które bardzo dziękuję:)
    Tobie Kasiu i Twoim bliskim życzę pięknych, spokojnych i rodzinnych Świąt 🎄🎄🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) Szczęśliwego Nowego Roku dla Ciebie i Rodzinki :)

      Usuń
    2. Samego dobra w Nowym Roku 🤗❤️

      Usuń
  16. Kasiu, podzieliłaś się z nami cudownymi, zimowymi kadrami... i serdecznymi życzeniami 😊
    Ze swej strony życzę, aby Święta Bożego Narodzenia upłynęły w dobrym zdrowiu, były pełne ciepła, radości i spokoju. Niech każda chwila spędzona z bliskimi będzie niezapomniana, a Nowy Rok przyniesie same szczęśliwe dni.
    Wszystkiego dobrego!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana Anitko :) Szczęśliwego Nowego Roku dla Ciebie i Rodzinki :) Wszelkiej Pomyślności.

      Usuń
  17. Właśnie mam w planach wybrać się w styczniu na Klimczok. Może nawet uda się namówić na ten wyskok Bacę. Dziękuję Kasiu za te piękne życzenia bożonarodzeniowe. Ja też chcę życzyć Tobie i Twoim najbliższym wszystkiego co najlepsze! Niech to będzie czas przepełniony wiarą, nadzieją i miłością. Ściskam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko. Koniecznie się wybierz na ten Klimczok, spodoba Ci się. Wszystkiego dobrego, dużo zdrowia.

      Usuń
  18. Pięknych szlaków i wspaniałych przygód !! ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję Gordyjko. Serdeczności dla Ciebie i Rodzinki

      Usuń
  19. Magia w czystej postaci 🙂
    Miłych Świąt Bożego Narodzenia dla Ciebie i Twoich bliskich Kasiu, a w Nowym Roku spełnienia marzeń!
    db

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Deep :) dziękuję za ciepłe słowa i obecność. Wszystkiego dobrego. Do zobaczenia u Ciebie na blogu. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  20. Świetne są te życzenia od Górala!
    Kasiu, ja składam Ci trochę spóźnione (bo w ostatnim dniu Świąt) ale szczere życzenia. Zdrowia, szczęścia, pomyślności i pociechy z dzieci :)
    Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Kochana, cieszę się, że Ci się spodobały. Dziękuję za ciepłe słowa i obecność.

      Usuń
  21. Świetne życzenia i piękne zdjęcia. Miłego dalszego celebrowania Gwiazdki. Niech ten okres świąteczno-noworoczny będzie piękny, ciepły i wyjątkowy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Urocznico bardzo ciepło i serdecznie :)

      Usuń
  22. Kochana, cudowne życzenia! Dziękuję serdecznie i choć już po świętach, to i tobie składam najserdeczniejsze życzenia zdrowia, szczęścia i powodzenia! No i przede wszystkim - marzeń spełnienia! :) Wszystkiego co najlepsze na ten nadchodzący rok, niech będzie cudowny, piękny i pełen fantastycznych wspomnień! Cudowne zdjęcia Moja Droga, naprawdę piękne, zimowe... aż się tęskni za śniegiem i mrozem :)
    Wszystkiego dobrego Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Klauduś! Piękny ciepły komentarz za który również dziękuję :) jak zawsze przynosisz radość. Pogłaskaj brzuszek ode mnie. Buziaki

      Usuń
    2. Kochana cały czas głaskam, ale pogłaskam od cioci Kasi! :)

      Usuń
    3. Super Kochana miłego wieczoru życzę ❤️❤️❤️

      Usuń
  23. Przepięknie Kasieńko!!! Od razu lepiej się poczułam :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Kochana :) oby covid szybko odpuścił. Sciskam mocno :)

      Usuń
  24. JAk ja uwielbiam Kasiu taki krajobraz zimy - mimo, że jestem miłośniczką lata, to jednak takie krajobrazy wywołują u mnie ten pewien rodzaj wzruszenia pięknem.
    Szczęśliwego a także pełnego pięknych chwil Nowego Roku 2024 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana, ja też lubię wiosnę i lato najbardziej, ale zimą bywa klimatycznie :) wspominam czasy dzieciństwa, gdy zagrzebywałam się w śniegu po uszy.

      Usuń
  25. Wspaniale napisane życzenia, te góralskie też są fantastyczne. Piękne zdjęcia, pokazujesz wspaniałe miejsca.
    Szczęśliwego nowego roku 2024!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu, cieszę się, że tu Jesteś i dziękuję za ciepłe słowa. Szczęśliwego Nowego Roku Kochana. Miło, że Ci się spodobało.

      Usuń
  26. No to teraz mogę się rozpisać odrobinkę, bo za oknem pada deszcz, jestem w domu, czytam blogi.
    Piękna zimę zaprezentowałaś na zdjęciach Beskidu - taką wymarzoną na święta i nowy rok. I taką miałam przez moment u siebie na początku grudnia, a potem wszystko stopniało i oczywiście Boże Narodzenie było po wodzie i to niemałej - stan rzeki Bóbr dość mocno się podniósł. Teraz mam 6 na plusie i nadrabiam zaległości w lekturach, blogach, filmach.
    A czemu znowu tu jestem? Żeby życzyć Tobie, Kasiu i Twojej rodzinie, spokoju, pokoju, dobra, miłości, szacunku, radości, szczęścia i wszelkiej pomyślności na ten nadchodzący wielkimi krokami Nowy Rok, żeby się Wam darzyło i spełniało jak najpiękniej w harmonii i świetle. Uściski i pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Asiu dziękuję za piękne życzonka i ciekawy komentarz. Ja teraz też dużo czytam, bo to taki czas. Gdybyś miała czas i ochotę to jeszcze mam drugi blog o nazwie Kasiny świat i tam jest dużo więcej do poczytania o wycieczkach górskich i nie tylko :) Zapraszam Cię serdecznie Asiu i dziękuję za obecność. Wspaniałości w Nowym Roku :)

      Usuń
    2. Hej, hej, na pewno będę miała czas w ferie, które już niebawem, za tydzień, bo ochotę mam od dawna. Ale biorę ze sobą laptop i na pewno poczytam inne Twoje blogi. Teraz mam straszną spinkę w pracy: zespoły, rady, wystawianie ocen, bo ferie w pierwszym terminie i trzeba się sprężać, ale zajrzę.
      Dodałam Cię do ulubionych Bloggerów i już mi nie uciekniesz. :) Raz jeszcze dobrego, dziękuję za komentarze, serdeczności posyłam!

      Usuń
  27. Kochana Kasiu!
    Życzę aby Nowy Rok 2024 okazał się dla Ciebie i Twojej Rodziny bardzo wyjątkowy, przynosząc każdego dnia mnóstwo zdrowia, szczęścia, pokoju, miłości i spokoju.
    Do Siego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) Jak zawsze dziękuję za Twą obecność i pamięć o mnie i urocze życzenia.

      Usuń
  28. Byliśmy na Skrzycznem 🙂 Kasiu życzę Ci cudownego roku 2024, Tobie i wspaniałej Rodzince 🙂 wypraw, wycieczek, spełniania marzeń i wszystkiego czego sama sobie życzysz, SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Na życzenia świąteczne to się raczej spóźniłam 🤭 ale na ten nadchodzący rok życzę Ci samych wspaniałości, no i zdrowia przede wszystkim - dla Ciebie i całej Twojej Rodziny!💓
    Piękne są Twoje zdjęcia, piękne zimowe góry pokazujesz - cudowne, jak z bajki! U mnie śnieg był miesiąc temu, poleżał trochę i zniknął...
    Powodzenia w nauce japońskiego! Moja córka też się go uczy, a od niedawna również na duolingo. Ja z kolei stwierdziłam, że muszę nauczyć się rosyjskiego, którego uczyłam się w podstawówce i mimo, że nic nie pamietam, to jednak znam litery,co jest dużym ułatwieniem.
    Ściskam Cię serdecznie w ten ostatni dzień 2023 roku i do następnego razu ma blogach! 😘💓

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Miru, dziękuję bardzo za obecność i komentarz i cudne życzenia. Trzymam kciuki za Waszą naukę języka. U mnie śniegu zero zatem już niebawem wyruszę na poszukiwanie zimy. Dosiego roku :)

      Usuń
  30. Mam nadzieję, że Nowy Rok przyniesie Ci wiele inspiracji, abyś z odwagą podążał/a za swoimi pasjami i marzeniami. Niech będzie to czas pełen pozytywnych zmian i niezapomnianych chwil spędzonych z najbliższymi. Szczęśliwego Nowego Roku!!
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za piękne życzenia i Twoją obecność. Niech się spełnią. Dużo dobroci dla Ciebie i Towarzysza życia :) Trzymajcie się ciepło.

      Usuń
  31. Piękne życzenia i cudowne zdjęcia. Wszystkiego dobrego dla Ciebie, Kasiu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana super że Jesteś. Przytulam mocno.

      Usuń
    2. Dziękuję Kochana super że Jesteś. Przytulam mocno.

      Usuń
  32. Jakie piękne zdjęcia z urokliwego Beskidu, to góry, które ciągle nie są zatłoczone, bo Sudety, Tatry i nawet Bieszczady są już przeładowane.
    Kasiu, dziękuję za życzenia, ubawiły mnie te góralskie zwłaszcza. Tobie i Twojej rodzinie życzę na ten nowy rok spełnienia wielu marzeń i dużo zdrowia potrzebnego na ich realizację.
    Buziaki przesyłąm.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Celu, miło się wędruje bez tych tłumów. Góry są po to by człowiek odpoczywał, a nie łaził w tłumie. Bardzo Ci dziękuję za obecność i ciepłe słowa. Wszystkiego dobrego Kochana.

      Usuń
  33. Jak biało jak ślicznie - urocze zdjęcia zrobiłaś :) ja nie zdobywam gór ale mój mąż ma zamiar w tym roku zdobyć wszystkie korony :) Wspaniałego tego roku życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Beatko. Miło mi Cię tu gościć. Wszystkiego dobrego i najpiękniejszego. Jeśli nie góry to morze albo jakieś zagraniczne wojaże, tego życzę. Baw się tu dobrze. Dziękuję

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo Beatko. Miło mi Cię tu gościć. Wszystkiego dobrego i najpiękniejszego. Jeśli nie góry to morze albo jakieś zagraniczne wojaże, tego życzę. Baw się tu dobrze. Dziękuję

      Usuń
  34. Piękne ujęcia :)
    Mam nadzieję, że w nowym roku czekają Cię same cudowne chwile!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najserdeczniejsze dzięki Gąsko. Też mam taką nadzieję. Miniony rok był trudny i smutny oby ten był inny. Trzymaj się ciepło Kochana

      Usuń
  35. Mam nadzieję że Święta i Końcówka 2023 roku upłynęły ci w zdrowiu i miłej, spokojnej atmosferze.
    Marzą mi się takie białe święta, jak na tych zdjęciach, ale to chyba raczej nie Bożegonarodzenia, bo zawsze przed Wigilią ten śnieg znika...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Kochana dzięki serdeczne:) Było w miarę ok. Przejadłam się jak zwykle, ale na szczęście wszystkie dolegliwości szybko przeszły. Niestety nie było biało tylko szaro buro. Dopiero wczoraj się zrobiło biało. Już dawno nie było świąt takich jak w dzieciństwie.

      Usuń
  36. Ja raz miałem koronawirusa, na szczęście po szczepieniach (dwóch dawkach chyba) przeszedłem wszystko dość spokojnie, nie miałem też żadnych powikłań czy następstw.

    Już Nowy Rok. :) Wszystkiego dobrego na Nowy Rok, dużo zdrowia, pomyślności spełnienia marzeń.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Piotruś. Serdeczności dla Ciebie i Mamy :) Super że Jesteś

      Usuń
  37. Piękne zdjęcia! Taką zimę to ja kocham oglądać na zdjęciach, bo ogólnie zmarzluch jestem. Wielu wspaniałych podróży i zdjęć życzę w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zdjęcia! Taką zimę to ja kocham oglądać na zdjęciach, bo ogólnie zmarzluch jestem. Wielu wspaniałych podróży i zdjęć życzę w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Ewinko ja też zmarzluch :) Dziś w Krakowie śnieg i mróz. Napadało w nocy. Dziękuję bardzo za ciepłe słowa. Serdeczności

      Usuń
    2. Kochana Ewinko ja też zmarzluch :) Dziś w Krakowie śnieg i mróz. Napadało w nocy. Dziękuję bardzo za ciepłe słowa. Serdeczności

      Usuń
  39. Ależ przepiękne zdjęcia, Kasiu!
    Zima w górach to coś cudownego!
    Wszystkiego co najlepsze w 2024 roku, dla Ciebie i Twojej rodziny!
    Zdrowia, Radości, Pomyślności, Spełnienia Marzeń.
    I więcej tak pięknych fotorelacji jak ta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kochana Izuniu. Przytulam mocno i wysyłam ciepełko. Cieszę się że moje fotki tak Was cieszą. Spokojnej nocy

      Usuń
  40. Byłam na Skrzycznem kilka lat temu, w październiku, i tego akurat dnia spadł pierwszy śnieg, zatem mieliśmy dwie pory roku w ciągu dnia. Wrażenia niezapomniane, do dzisiaj pamiętam naszą ekscytację. Zima w górach tudzież góry w zimie to zupełnie inny poziom doznań.
    Kasieńko, życzę Ci samych pięknych dni w Nowym Roku, niech tworzą dobrą i wartą zapamiętania codzienność. Mam nadzieję, że będą Ci sprzyjały pomyślne wiatry a marzenia spełniały się jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Bądź szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kochana Moni! Mam nadzieje że Ty również będziesz szczęśliwa. Dużo zdrowia dla Ciebie i Rodziny

      Usuń
  41. Witam Cię cieplutko 🖐😊
    Na początek chciałem podziękować za odwiedziny, jak i za chęć podzielenia się ze mną komentarzami pod postami na moim blogu. Dziękuję z całego serca nie tylko za przemiłe słowa, ale również za chęć ponownego odwiedzenia mojego bloga, z czego jestem niesamowicie zadowolony.
    Dziękuję Ci za te piękne życzenia i również życzę Ci wszystkiego dobrego i najlepszego w Nowym Roku. Wszystkiego, co sobie życzysz i marzysz na ten Nowy Rok. Bardzo ciekawe zdjęcia z fotorelacji. Wspaniałe, klimatyczne miejsce zwiedziliście. Zauważyłem, że zaangażowałaś się i zmotywowałaś się nauką języka japońskiego. Jestem bardzo ciekaw, jakie masz doświadczenia związane z nauką tego języka. Czy jest trudny do nauki? Jakie są Twoje odczucia z tym związanym? Bardzo doceniam i cenię sobie ludzi, którzy mają chęć i motywację do nauki tego języka. I za to Cię również doceniam 🤗
    Pozdrawiam Cię cieplutko i ślę Tobie wiele mocnych uścisków 🤗😘💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie Patryk :) bardzo się cieszę że wpadłeś. Rozgość się i czuj jak u siebie. Japońskiego uczę się już rok sama póki co. Może kiedyś zrobię kurs i certyfikat. Marzy mi się zostać tłumaczem. Powiem Ci że łatwy nie jest biorąc pod uwagę ogrom obcych znaków, ale myślę że jak człowiek bardzo chce to się wszystkiego nauczy :) Zaczęło się od oglądania z córką anime w oryginale z pol znakami. Dziś mogę powiedzieć, że trochę umiem ale dodam że na początku bardzo dużo poświęcałam czasu japońskiemu. Sama gramatyka nie jest taka skomplikowana jak ang. Są trzy podstawowe czasy i pewne reguły. Po drugie masz 2 podstawowe alfabety sylabowe hiragana i katakana plus kanji czyli pismo obrazkowe oparte na znakach chińskich. Podstawą kanji to 2146 znaków żeby móc swobodnie czytać i pisać. W nauce bardzo pomaga romaji czyli zapis fonetyczny. Jeśli o mnie chodzi to hiragane- 46 znaków - w dużej mierze opanowałam. To tak w skrócie wyjaśniłam. Oglądanie anime, seriali i filmów japońskich zawsze jakoś pomaga. Lubię też słuchać ich piosenek.

      Dziękuję raz jeszcze i do zobaczenia.

      Usuń
    2. Witam Cię cieplutko Kasia 🤗
      Dziękuję Ci niezmiernie za to, że odpowiedziałaś na mój poprzedni komentarz, gdzie podzieliłaś się swoimi doświadczeniami związanymi z nauką japońskiego. To bardzo duże wyzwanie, jakie podjęłaś i doceniam Cię za to. Dziękuję, że podzieliłaś się ze mną ciekawostkami nt. języka japońskiego. Wierzę, że uda Ci się osiągnąć cel w nauce języka japońskiego i trzymam za Ciebie kciuki. Jeśli poświęciłabyś taki wpis nt. języka japońskiego, to z miłą chęcią bym przeczytał.
      Podzielę się z Tobą o tym, że o nauce języków obcych pisałem gościnnie artykuł nt. sposobów nauki języka obcego w oparciu o wiedzę z obszaru psychologii, jak i podejściu do nauki. Link do niego znajduje się w zakładce moje publikacje na moim blogu. Być może coś cię może zaciekawić i zainspirować dla efektywnej nauki języka obcego 😉
      Pozdrawiam Cię ciepluteńko i od serducha 😘🥰

      Usuń
    3. Dzięki bardzo chętnie przeczytam na temat nauki języka. Super że piszesz na takie tematy :) Pomyślę o takim poście jaki proponujesz. Dziękuję za odwiedziny. Miłego dnia

      Usuń
    4. Gdybyś chciał zajrzeć i poczytać to jeszcze mam drugi blog Kasiny świat który istnieje już 10 lat. Tam są różne posty o charakterze górskim. O języku japońskim też coś pisałam.

      Pozdrawiam i życzę miłego weekendu

      Usuń
    5. Gdybyś chciał zajrzeć i poczytać to jeszcze mam drugi blog Kasiny świat który istnieje już 10 lat. Tam są różne posty o charakterze górskim. O języku japońskim też coś pisałam.

      Pozdrawiam i życzę miłego weekendu

      Usuń
  42. Te widoki są naprawdę niesamowite! Zima w górach ma inny wymiar :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkiego najlepszego w nowym roku dla Ciebie i Twoich najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kochana! ❤️❤️❤️ Dużo zdrowia i uśmiechu Agnieszko.

      Usuń
  44. Kasiu, w końcu przyszłam z rewizytą. Dziękuję Ci za odwiedziny u mnie :)
    Piękne zdjęcia moich okolic zrobiłaś! Zima w górach jest wspaniała, drzewa otulone bielą śniegu, trochę mgły to jest to co niesamowicie lubię podziwiać i fotografować. Klimczok i Szyndzielnię dość często odwiedzam, ale na Skrzycznem jeszcze nie byłam. W nowym roku życzę Ci wielu wspaniałych górskich wypraw, spełniania marzeń oraz dni w zdrowiu pełnych słońca i radości. Uściski najserdeczniejsze przesyłam :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Kochana. Miło mi niezmiernie że Jesteś. Im Was więcej tym miłej. Dziękuję za piękne życzenia. Skrzyczne będzie dla mnie sporym wyzwaniem tak czuje. Ogromną góra. Spokojnej nocy Lusi. Wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  45. Przepiękny, zimowy klimat, a u mnie taki dopiero teraz. Oj, sypie bezustannie :)
    Kasiu, wraz z Nowym Rokiem życzę Tobie/Wam dużo zdrowia oraz spełniania marzeń i planów. No i zwykłego codziennego szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kochana Polusiu. Ściskam mocno. Dużo uśmiechu i spokoju. Przytulam. Spokojnej nocy

      Usuń
  46. Mam nadzieję, że wspaniale spędziłaś święta :). U mnie w wigilię trochę śnieg poprószył, ale zaraz wszystko stopniało, za to teraz jest prawie jak na tych zdjęciach. Wspaniała wyprawa i wręcz bajkowe zdjęcia <3 Tylko na pewno zmarzliście, więc dużo ciepłych przytulasów wysyłam <3
    Powodzenia w dalszej nauce japońskiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kochana Roxy 😘😘😘 Święta leniwie i szybko zleciały. Byłoby fajniej gdyby było biało. W drugi dzień świąt łaziłam po mieście i oglądałam szopki, a po świętach to różne rzeczy robiłam. Z kasą cienko było więc nie pojechaliśmy w góry w tym roku. Trochę mi było szaro i smutno, nie lubiętakiej pogody. Wpędza mnie w doła. Dziękuję za życzenia.

      Usuń
  47. przepiękne te zimowe krajobrazy! tak samo jak Ty, uwielbiam choinki pokryte czapami śniegu! właśnie takie też hafty wybieram co jakiś czas żeby sobie na tę zimę popatrzeć i jej doświadczyć :) wasza wyprawa na pewno była magiczna, a te mgiełki dodały dużo uroku! cudnie! wszystkiego dobrego na nowy rok 2024!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Labores. Miło mi, że mnie odwiedziłaś. Uściski z Krakowa :)

      Usuń
  48. Cudowne, magiczne wręcz zdjęcia. Uwielbiam takie zimowo-górskie scenerie. Wszystkiego dobrego w 2024 roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kochana 😘😘😘 Miło mi. Dziękuję za wizytę i ściskam mocno

      Usuń
  49. Bardzo dziękuję Kochana 😘😘😘 Miło mi. Dziękuję za wizytę i ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  50. Widać, że dziewczyny mają moc!!! Zdjęcia bardzo ujmujące, że aż serce mięknie. Zbieram się, aby jakąś relacją stworzyć z mojej okolicy, ale coś brakuje casu i motywacji ;) Dziękuję za piękne obrazki i życzę dużo wycieczek :)

    OdpowiedzUsuń
  51. When I see your snows compared to what we have here in the heartland (Nebraska) I know it's nothing. Although, it is a -7 here. Such great winter beauty you have. All the best to your winter. And all your creativity!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Welcome again Ellie nice to see You. Thank You so much for visit. Take care Friend. I think Nebrasca is beautiful too. Kisses

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty